bedoelde eigenlijk raggende mannen muziek Esther en natuurlijk horen er ook vrouwen bij, wie moeten er anders al die slipjes en bh's op het podium gooien
JA vet!! Eerste Metallica en Incubus HELL YEAH! En Jonathan Davis met werk van KoRn dat nooit op een buhne gespeeld is.
Dan hebben we nog Foo Fighters, RATM, The Editors, KT Tunstall, Moke, Groove Armada (DANSEN VERPLICHT), QOTSA, Alanis/Racoon/Gavin Degraw voor de vrouwen en de The Wombats....
Jaja het is weer voorbij.... Natuurlijk ff gemeet als NewMINIclub-ers onder elkaar... Het weekend was briljant, super, vet, strak, gezellig, maar vooral de beste Pinkpop ever.....!!
Vele woorden ga ik er niet aan vuil maken, want dan ben ik dagen bezig met he beschrijven van alle mooie dingen die we meegemaakt hebben.... een TOP 5 van de mooiste bands en een TOP 5 van de mooiste momenten hieronder..... check daarnaast ook de foto's
Tip: zoek op YouTube op Pinkpop 2008
Top 5 - Beste bands/optredens
1. Rage against the machine - Ongelovelijk wat een feest, wat een springen, dringen, dansen en duwen.... maar zo enorm strak en een serieuze vette opening (alleen het muziekje ff beter mixen....
2. Metallica - Must see ones in your life! Done that, seen it and it was superb! Echt geweldig, schitterende show. Beste dit weekend.
3. The Editors - mooi strak, precies wat ik ervan verwacht had. Volgende keer in Paradiso, HMH of een tent op Lowlands dan is het nog dikker.
4. QOTSA - Niet de beste gig ooit van ze, maar zoals vanouds en wat je verwacht
5. Foo Fighters - van voor tot achter verrassend en erg strak. Niet gedacht dat zij zo goed waren.
Top 5 - Pinkpop momenten
1. Dat de buurvrouw naast ons meldde dat we wel in haar doos mochten rommelen als ruil voor het afgeven van een pak water wat we nog over hadden op zondagochtend.
2. QOTSA zanger Josh Homme die de beveiliging op zijn donder geeft en vanaf dat moment kon alles en mocht alles :D
3. We kwamen het t-shirt tegen met als opschrift op de achterkant: "Beide kost zaad". Wat stond er op de voorkant?
4. De sms van vriendin van me.... met de eerste woorden "GAAF..." nadat ze net via de telefoon haar lievelingsnummer van the Editors had gehoord....
5. Volgende keer weer Camping B gasten...
MR schreef: 1. Dat de buurvrouw naast ons meldde dat we wel in haar doos mochten rommelen als ruil voor het afgeven van een pak water wat we nog over hadden op zondagochtend.
MR
MR schreef: 1. Dat de buurvrouw naast ons meldde dat we wel in haar doos mochten rommelen als ruil voor het afgeven van een pak water wat we nog over hadden op zondagochtend.
MR
Pinkpop 2008 was super!!! De drukst bezochte keer ooit. In goeie tijden komen er zo'n 60.000 bezoekers. In mindere tijden (2005) 18.000 bezoekers. Deze keer 94.000!!! En wat een line up De grootste trekpleister voor mij was de Foo Fighters. In een woord Kicke!!!! Verder Fiction Plane (zoon van Sting), Gavin DeGraw, Alanis Morrissette (stond er ca. 10 jaar geleden tijdens m'n 1e Pinkpop ook), Saybia (al meerder keren gezien, maar wat blijft dat hemelsmooi! De overtreffende trap van Radiohead, Coldplay enz. Ook nog ff met MR gemeet, want zo hoort dat als NewMINIclubbers onder elkaar Marc, was kort en gezellig en tot de 22e bij de BBQ bij de Bondi Beach Club:
94.000 bezoekers!!! What the f**k!!!
Gezellig! Let niet op m'n onderkin, die hoort bij dat gezuip
ff chillen in het gras...
Saybia...Super! Maar in die tent was het 60 C!!! Pffffffff...