Voetballende kinderen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Voetballende kinderen

22 jun 2008, 20:18

Wij hebben hier voor de deur een speelveldje waar kinderen voetballen met alle risico's van dien! De ballen komen vaak op of tegen auto's/tuinen. Nu heb ik al een paar keer de kinderen erop aangesproken dat ze moeten uitkijken met de auto's in de straat en dan zeggen ze 'ja meneer' maar 5 minuten later is het weer zover! :s

Hebben jullie ideeën hoe ik dit kan aanpakken? Bal afpakken heeft weinig zin dan pakken ze een nieuwe er 1 in elkaar slaan ook niet dan sta ik meteen in de lokale krant hier of bekrassen ze m'n auto ;) Iemand goede ideeën?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2008, 20:19

Je auto ergens anders parkeren ;)
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2008, 20:20

kwiebje schreef:Je auto ergens anders parkeren ;)

Das de omgekeerde wereld hè ;) oprit voor de deur!
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2008, 20:29

Mee gaan voetballen..
speedy
NMC Legend
NMC Legend

22 jun 2008, 20:55

per ongeluk overheen rijden >)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

22 jun 2008, 23:38

hek om je tuin heen en voor je oprit :wink: verder ka je weinig want het is gewoon niet te verbieden :wink:

Greetz BigD
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 10:49

gewoon terug kijken naar je eigen jeugd en afvragen of jij er vroeger ook rekening mee hield :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 14:26

Menno schreef:Mee gaan voetballen..
Dat zou ik sowieso eens een keer doen, bouw je meer respect mee op dan altijd zeurende buurman uit te hangen.
Collectief met de buurt een omheining om het veldje plaatsen, is ook gelijk veilig voor de kinderen.
Praat met de ouders, niet om te zeuren maar om samen naar een oplossing te zoeken. Zij zien hun auto (family car?) liever ook niet onder de krassen zitten.

Verbieden van voetballen is ook geen optie, jeugd moet kunnen spelen.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 jun 2008, 17:52

Hahaha jah het is maar net hoe je het benaderd, wij hadden dat bij ons vorige huis ook. En mijn buurvrouw stoof keer op keer naar buiten om te mopperen over de bal met als gevolg toen het een keer regende ze haar ramen bekogelde met modder :mrgreen: Je moet idd gewoon ff meedoen en ze een rondje mee laten rijden in je MINI en dan eens kijken weet zeker dat ze je auto echt wel ontzien. :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 18:32

Blont-007 schreef:Hahaha jah het is maar net hoe je het benaderd, wij hadden dat bij ons vorige huis ook. En mijn buurvrouw stoof keer op keer naar buiten om te mopperen over de bal met als gevolg toen het een keer regende ze haar ramen bekogelde met modder :mrgreen: Je moet idd gewoon ff meedoen en ze een rondje mee laten rijden in je MINI en dan eens kijken weet zeker dat ze je auto echt wel ontzien. :wink:
Je moet ze niet leren om alleen jouw MINI te ontzien, maar om elke auto te ontzien. Een ongeluk kan natuurlijk altijd gebeuren...
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

24 jun 2008, 13:25

Gewoon meevoetballen inderdaad.
Ik moedig voetballende jeugd altijd aan. Dat is beter dan dat ze antennes gaan knikken of picassotjes gaan maken in je lak ;).

Ar.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2008, 21:29

Wij hebben sinds een week nieuwe buren. Tijdens de verbouwing werd het ons al duidelijk "kassenbouwers"!!! Nu ze dus sinds zaterdag in het huisje zijn gaan wonen kwam probleem 2 erbij "kassenbouwers-kinderen" Vanaf minuut 1 stond het stepje van de kleinste al tegen de MINI geparkeerd omdat de kleine even moest plassen.
WW heeft het direkt opgelost door even te babbelen met de buren. Weten ze gelijk dat de auto heiliger is dan ons huwelijk en dat we over lijken gaan mocht er iets met de MINi gebeuren.

Nee even serieus, gewoon bespreekbaar maken met de ouders is het beste. Ongelukjes zitten in een klein hoekje natuurlijk.

Trouwens de family-car van hun wordt volgens mij gebruikt om het materiaal om de kas te bouwen te vervoeren :wink: Krassen volop en multicollor primer/grondverf gespoten.

Terug naar “Kletshoek”