Forum www.minivlaanderen.tk

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Mini Passie
One wheel wonder
One wheel wonder

Reactie op iedereen...

06 nov 2008, 22:38

Hey allemaal, thanks voor jullie openheid, brengt veel aan het licht voor mezelf.
Ik had kritiek verwacht, enkel dit kan me vooruit helpen.

Zoals ik in een e-mailtje naar de administrators van dit forum schreef, is dit een zeer professioneel forum,
en voor mij het beste. Mijn bedoeling is niet gebruikers weg te werken.
Ik heb een forum aangemaakt om volgende redenen:
Ik ben nieuw bekend met MINI, en moest veel opzoekingswerk verrichten.
Hierdoor hebben ik trachten een forum aanmaken, in eerste instantie voor mezelf.
Daar iemand mij vertelde, probeer eens via een freepowerboard functie of je eentje kan maken, dus ik dacht waarom niet?

De kleuren heb ik helemaal niet bekeken, ik heb trouwens geselecteerd uit reeds voorgeprogrameerde themes...

De 'zieltjes winnen' is niet voor mezelf, die zijn bedoeld voor nieuwe gebruikers die,
eventueel naar JULLIE wagens zouden kijken en hiervan genieten. Ik heb hier geen baat bij.
Mijn wagen wordt niet geshowed hoor, ik heb 3 wagens, maar nog geen MINI.
Mijn ouders hebben enkele Volvo garages in Zellik, Drogenbos, enzo. Maar maakt niet uit.
Ik kan jullie ook oprecht zeggen, dat ik er nooit aan gedacht heb met banners voor sponsoring te werken,
om zodoende geld te verdienen met een forum. Helemaal NIET.
Ik betaal trouwens aan dat board, om google-reclame enzo weg te halen, zodat het er leuker uitziet en zuiverder.
Opnieuw voor de mensen die daar hun wagens willen showen en problemen delen, niet voor mezelf.
Mijn bedoeling is nu, na dit forum gemaakt te hebben, er enkel af en toe naar te kijken. Punt.

Uit opzoekingen blijkt dat er enorm veel forums voor MINI zijn.
Ik zag nergens meteen een volledig gamma aan lifestyle-accesoires,
en ik dacht aangezien ik deze hier toch liggen heb nu, deel ik ze met iedereen!

Hetzelfde voor oneindig veel forums voor mp3, video,... het gaat er enkel om wie waar gaat en wie niet, dat kies je zelf.
Vinden jullie mijn forum rotslecht, deel graag je mening, ik verbied niemand effectief om een topic te plaatsen hehe.

Ik heb trouwens voor deze reacties, aan alle mogelijk forums die ik ken contact opgenomen,
en gevraagd op welke manier ik als beginner het forum kon promoten, zonder anderen te schaden.
Ik zie dat mijn post meteen meer reacties heeft dan een gewone topic, hier leer ik uit.
Ik heb danook antwoorden gekregen van administrators, maar nog steeds alle commentaar en hulp is welkom.

Als antwoord op jullie volgende vraag ivm met het verplaatsen van het forum ooit.
Ik heb aan de administrators overal meegedeeld dat mijn forum slechts een try-out was.
En aangezien dit er nu is, waarom verwijderen?
Berthil, jij veranderd mijn naam dan naar Mini Passie als die nog vrij is hé? Thanks.

Bedoeling is om later, in samenwerking met kenners, een forum via een werkelijke website op te bouwen.
Dit voor BMW en MINi samen, zowel in Nederlands als Frans en Engels. Dit vindt ik belangrijk.
Dit is misschien iets wat ik bij een topic over forum suggesties kan plaatsen voor dit forum in de toekomst.

Alleszinds, allemaal echt bedankt voor de snelle reacties, echt cool mensen.
Mijn oprechte excuses aan de mensen die denken dat ik hun opbouw in het gedrang wil brengen.
Er is momenteel nog geen forum naar naar mijn mening die deze overtreft.
Alleen jammer dat jullie niet meteen ook hetzelfde forum hadden voor België, in dewelfde lay-out en dergelijke.
Zou echt super zijn, en ik zou er dagelijks aan meewerken, wees gerust daarin!

Groetjes & tot snel!
Laatst gewijzigd door Mini Passie op 06 nov 2008, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gregory De Smet
MINI Ambassadeur
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2008, 23:00

:)
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 nov 2008, 08:12

Had eerst een topic gemaakt met een smilie (op z'n rug rollend over de grond) maar vond het bij nader inzien wat te kort door de bocht.

Je kent duidelijk de achterliggende gedachte van NewMINIclub niet, dus echt goed ingelezen/ingevoeld heb je niet anders had je andere keuzes gemaakt.

Het staat natuurlijk iedereen vrij om zichzelf te positioneren, maar neem dan wel de etiquetten in acht.

Heb net je mailtje gelezen wat je via admin@ hebt gestuurd (dank daarvoor) maar ik denk dat beter op een andere manier had kunnen acteren hier binnen het forum.
Samenwerken is vaak beter dan tegendraads werken.

Ben benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen binnen de MINI Belux-markt.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Shadow_Breaker
GPc-0001

Re: Reactie op iedereen...

07 nov 2008, 11:21

Mini Passie schreef:Alleen jammer dat jullie niet meteen ook hetzelfde forum hadden voor België, in dewelfde lay-out en dergelijke.
Zou echt super zijn, en ik zou er dagelijks aan meewerken, wees gerust daarin!
Euhm ooit is geprobeerd om www.newminiclub.be in te toetsen???
Ik ik weet dat er momenteel hier maar weinig belgen lid zijn, maar ik moet zeggen dat het toch beter en beter gaat met de belgische delegatie hier, werd tijd ook :D
Uit eindelijk denk ik dat het nogal moeilijk gaat zijn om nu nog een community voor de new mini's te starten, daar zou je eigelijk van het begin al voor moeten bij zijn, net zoals de beheerders hier, tevens vereist dat ook erorm veel werk (waarvoor nogmaals dank aan de admins/mods hier)

groetjes, shadow_breaker
Mini Passie
One wheel wonder
One wheel wonder

Reactie

07 nov 2008, 12:49

Hey,

Inderdaad kan je www.newminiclub.be ingeven, maar deze sprint meteen op .nl
Dit was ook niet wat ik bedoelde hoor.

Gelukkig zitten er enkele positieve zinnen in reacties.
En het gaat niet om zich vrij te positioneren, want vanaf
dat moment kom je met een strategie, en die is er helemaal niet.
Ik heb dit gemaakt met alle plezier en genot, om bij te leren over MINI.

Van een muis moet geen olifant gemaakt worden.
Ik heb mijn excuses aangeboden voor de forum-link.
Jullie kunnen deze aanvaarden, of hier een onaangenaam topic
van blijven maken. Hierin ben ik reeds uitgesloten.

Ik ga vandaag de tijd nemen om dit forum grondiger te doornemen,
jullie prachtige bolides te bekijken en wat info op te steken.
Ben benieuwd en enthousiast, dat telt al voor iets niet?

Opnieuw bedankt voor de oprechte reacties.
Ik ga volledig voor de openheid, hiervoor dienen forums.

Groetjes!

Gregory De Smet
Gregory De Smet
MINI Ambassadeur
BNmini
Enthousiast
Enthousiast

07 nov 2008, 12:58

Vind het erg flauw op deze manier een forum te kopieren, met name tegenover de mensen die in deze club zoveel energie steken (wederom complimenten!)

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het meer om commercieel gewin dan liefhebberij gaat. Maar dat is slechts mijn perceptie.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Reactie

07 nov 2008, 13:09

Mini Passie schreef: Van een muis moet geen olifant gemaakt worden.
Ik heb mijn excuses aangeboden voor de forum-link.
Jullie kunnen deze aanvaarden, of hier een onaangenaam topic
van blijven maken. Hierin ben ik reeds uitgesloten.

Groetjes!

Gregory De Smet
LES 1 over het gebruik van een forum; zolang een topic open is (en die worden niet (snel) gesloten) blijven forumleden hun (positieve of negatieve) mening geven. Deal with it!

Succes met je mini-forum. De tijd zal het leren of het een MINI-forum wordt.

marss
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 nov 2008, 18:00

wss zie ik het te positief in, maar ik vind je bedoeling om meer van mini te leren wel goed. Maar waarom een "nieuw" forum opstarten dan. Hier staat genoeg info online om zelf je eigen mini te maken ... Begin dus al eens met de topics te beginnen lezen. Gewoon een forum op het net smijten en hopen dat het vanzelf wel zal aanschieten is een goeie methode om het tegenovergestelde te bereiken ... Succes, maar ik blijf gewoon trouw aan newminiclub.nl/be :wink:

Terug naar “Kletshoek”