Live concerts, festivals & theater topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Ossie
The Calendar Guy

Live concerts, festivals & theater topic

05 dec 2008, 00:14

Nadat ik vanavond een geweldige ''punkband goes cabaret ManieManie'' heb gezien, lijkt het me leuk om meerdere ervaringen en belevenissen te delen.
Vandaar deze topic, deel je momenten. :D
Dit is mijn grootste hobby naast de Mini natuurlijk, het bezoeken van live concerten.
Zeker eens per maand gaan we op pad, het zijn niet de meest zachtzinnige bands voor velen, maar ieder zijn ding natuurlijk.

Dus net thuis van de Heideroosjes als cabaret voorstelling in de Philharmonia in mijn woonplaats Haarlem.
"Punkband goes cabaret"
Heb me zitten bescheuren van het lachen, dit is helemaal mijn ding. Het gave aan deze band is dat zij soms een speciaal en eenmalig project doen.
Hun vorige item was de ''Ramroosjes'' (The Ramones & de Heideroosjes in een). Tja...het blijft punk he?

Al ga je naar Nederlands-talig of klassiek, laat het ons weten.

Deel je momenten in deze topic!! :D
En plaats eventueel foto's van de happening!

Ossie
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

05 dec 2008, 19:01

he de heideroosjes das wel gaaf 8) nog nooit real life gezien, ik ga meer naar tentfeesten. Zoals concerten van ''rowwen heze'' of paaspop in den hout waar onder andere de ''WC experience'' vaak komt 8) gewoon lekker biergooien :mrgreen: maar bijvoorbeeld ook concerten zoals van ''Red Hot Chili Peppers''. vind ik echt cool 8)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 dec 2008, 19:13

Pinkpop, Lowlands en daarnaast Melkweg en Paradiso wat er komt. Soms HMH en Ahoy afhankelijk van bands.

MR
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 dec 2008, 16:44

Wij meeten nu al een paar jaar met MR op pinkpop. Verder gaan we ook veel naar concerten in in veel verschillende zalen zoals HMH, het Paard in Den Haag, 013 te Tilburg enzovoorts. 2 weken geleden naar Di-rect geweest in de Rijswijkse schouwburg, echt een aanrader. Tommy in het nederlands is apart maar echt te gek.

Leuk zo'n topic misschien kunnen we nog een keer meeten bij een concert.
Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

06 dec 2008, 17:43

Dat kan ik altijd wel waarderen dat een band even van hun eigen pad afgaat.
Net als Direct met 'Tommy'.

In mei 2004 zag ik bijvoorbeeld Steve Vai, de gitaar virtuoos, samen met het Metropole Orkest in de Paradiso (the aching hunger).
Werkelijk kippenvel...

Afbeelding

Altijd leuk om ook wat data te posten, misschien zit er wel wat bij voor een meeting. :wink:

Ossie
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

06 dec 2008, 17:53

In het voorjaar weer TINA!!!!!!!!

Gelredome das minder :? $$%$%#E&^T$#geluid......

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ossie
The Calendar Guy

06 dec 2008, 18:04

Pretty Cooper schreef:In het voorjaar weer TINA!!!!!!!!

Gelredome das minder :? $$%$%#E&^T$#geluid......

gr, PC
Dat vind ik nou ook altijd jammer he? Die mega concerten probeer ik altijd te vermijden, ligt er ook aan wie er speelt natuurlijk.
Net als de Arena in Amsterdam, vreselijk!!
Ben toch al een geluids-freak dus het liefst in kleine zalen, kun je ook nog een beetje dansen en wat heel belangrijk is een biertje kopen zonder te morsen... :lol:
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”