Niks mis met een beetje "out of the box" denken.
Anders rijden we allemaal in dezelfde auto.
Wat ik nou toch tegen kwam
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik moet em nog steeds een keer beseffen....dus bij voorbaat al sorryBlont-007 schreef:Jij durftjimmysx schreef:En nu ben je geinspireerd voor nieuwe stickers op je cabbie of niet Ida??? Paarse vlammen ofzo....![]()
![]()
jij weet de standaard uitrusting van de cabbie nog niet zeker
![]()

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
jimmysx schreef:Ik moet em nog steeds een keer beseffen....dus bij voorbaat al sorryBlont-007 schreef:Jij durftjimmysx schreef:En nu ben je geinspireerd voor nieuwe stickers op je cabbie of niet Ida??? Paarse vlammen ofzo....![]()
![]()
jij weet de standaard uitrusting van de cabbie nog niet zeker
![]()
![]()
![]()

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan een tuningkitje best appreciëren, maar tupperware vind ik wel terug in de supermarkt. Hoef ik geen parkeerplaats voor op te zoeken ...
Heb je zelf ook niet een aerokit? Of vind je jouw mini eerder passen bij de doe-het-zelf auto's?iDarkDesign schreef:Dat is tenminste iemand die niet gauw dezelfde auto tegen komt. Kan je hier niet zeggen met al die huis-tuin-en-keuken aerokits.
iDD
Ik kan een tuningkitje best appreciëren, maar tupperware vind ik wel terug in de supermarkt. Hoef ik geen parkeerplaats voor op te zoeken ...
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
was het daarna vergeten tegen je te zeggen....maarre je kon ze niet over het hoofd zien zeg maar
Re: Wat ik nou toch tegen kwam
ik zag ze vrijdagavond staan, ze vielen idd wel opBlont-007 schreef:Ik ging net ff een stukje rijden en rijd hier de straat uit, werd ik bevangen door de kleur!![]()
![]()
Hier beeldmateriaal!![]()

Onze sponsors