Asomobilisten

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 14:33

ducks schreef:Groot licht en knipper naar links .. uiterst effectief :mrgreen: :wink:
doen ze in Frankrijk als gewoonte, zooo irritant, zelf als ze zien dat je ook aan het inhalen bent >)

Gasgeven en abrupt loslaten is ook zo'n methode, even een bundeltje xenon in de binnenspiegel pompen :?
MaVaEe
Koeien-teller

12 jan 2010, 14:33

Nou niet bij deze duitser... ;)
Afbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 14:35

Ik ken het gevoel, Maarten.
Maak ik vaak genoeg mee :lol:

Bundeltje xenon in de spiegel lanceren doe ik wel regelmatig :lol:

Denk nu niet dat ik een f**k aso ben die in iedereen zijn gat zit enzo.
Ik doe dat alleen als mensen niet vooruit gaan. Als ik op mijn tempo rijdt en ik kom achter iemand die de rechtmatige snelheid rijdt op een gewone weg, zal ik genoeg afstand houden en zijn gang laten gaan.
Maar mensen die 50 rijden op een 70 baan, daar kan ik niet tegen.
MaVaEe
Koeien-teller

12 jan 2010, 14:49

Gisteren was het dan met de Volvo maar op de MINI ga ik binnenkort toch maar eens mn DL's aansluiten! :mrgreen:
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jan 2010, 14:54

MaVaEe schreef:Ik had gisteren anders nog ruzie met zon dikke duitser die zn Audi voor mn neus naar links boekt...
Uitzondering houd je altijd! Niet elke Nederlander rijdt links. :wink:
MaVaEe schreef:Gisteren was het dan met de Volvo maar op de MINI ga ik binnenkort toch maar eens mn DL's aansluiten! :mrgreen:
Doen die het niet dan?
Tsss, neppert! :p
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 12 jan 2010, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
MaVaEe
Koeien-teller

12 jan 2010, 14:55

Nee daar was ik te lui voor aangezien er meteen 2 doppen op gingen... :mrgreen:
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 15:03

@mr schreef:Het gaat om degenen die zichzelf en anderen in gevaar brengen.
Zoals:
1. hardrijders boven de invorderings-grens
2. Gevaarlijke bumper-klevers
3. Artikel 5 gevalletjes
4. Halve zolen die veel te hard rijden langs wegwerkers
1. Zeker weten schuldig
2. Ongetwijfeld schuldig
3. Je kan toch niet op je achterwiel rijden met een MINI? :mrgreen:
4. Onschuldig, behalve als er al weken niet meer gewerkt. Dan rem ik niet/minder af.

:s
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 jan 2010, 14:26

Tja.... Geloof me, dat voordat je een "uitnodiging" krijgt voor een dergelijke cursus je het echt wel te bont gemaakt moet hebben.. Dat is echt niet alleen 151 rijden waar je 100 mag. Ik maak me ook wel schuldig aan het hard rijden, maar dan zeur ik ook niet als ik aangehouden word, of een bon krijg. Mijn snelheid hou ik wel onder de invorderingsgrens. Ik heb mijn rijbewijs te hard nodig.

Trouwens, op de middelste baan rijden is niet links rijden. Er zijn wel redenen waarom je soms niet rechts hoeft te rijden. Denk aan extreme spoorvorming of wegbeschadigingen. Rechts inhalen is gewoon niet verstandig. Stel dat de linksrijder op het laatste moment toch naar rechts gaat. Dan ben je wel lekker de l** omdat je rechts inhaalt. Koppie gebruiken en een beetje geduld hebben.. Daar word je over het algemeen een stuk ouder mee EN met je eigen 1ste rijbewijs.

Trouwens... veel te hard rijden op puntje 4 is wel een reden tot een gedragstraining. Ook als er geen arbeiders staan. Net zoals de boetes daar ook hoger zijn.

Anyway,, just my 2 cts
MaVaEe
Koeien-teller

13 jan 2010, 15:07

Ik heb zelf in het verleden langs de weg gewerkt en dat is geen pretje kan ik je vertellen. Mensen die naar je spugen omdat ze in de file moesten staan voor een afgesloten rijbaan midden in de nacht... Die vergeten even dat je voor hun veiligheid daar langs de weg staat.

1x is zelfs mn bedrijfswagen total loss gereden door een niet oplettende vrachtwagenchauffeur. :s
Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

13 jan 2010, 15:20

MaVaEe schreef:Ik heb zelf in het verleden langs de weg gewerkt en dat is geen pretje kan ik je vertellen. Mensen die naar je spugen omdat ze in de file moesten staan voor een afgesloten rijbaan midden in de nacht... Die vergeten even dat je voor hun veiligheid daar langs de weg staat.

1x is zelfs mn bedrijfswagen total loss gereden door een niet oplettende vrachtwagenchauffeur. :s
Daarom laat ik bij wegwerkzaamheden vaak ook het gas vallen..
Maar ik kan me goed voorstellen dat het rete irritant is als er wegwerkzaamheden zijn, waar niet gewerkt wordt. Een baan afgesloten zonder dat er mensen aan het werk zijn of dat de baan kapot is of iets in die trant.
Maak die baan dan ook weer vrij, of verlaag de snelheid niet van 120 naar 70 of minder..

Overigens ben ik wel van mening dat die snelheid gerespecteerd moeten worden zodra er mensen rondlopen zonder metalen koekblik om zich heen.. Het zal je maar gebeuren dat je er een schept..
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”