Dit gaat geld kosten. Niemand op de A59 gereden?
Wauw daar kan die eikel van mij wel bij.Sleefje schreef:Kosten worden geschat op 1.000 euro per auto
Mini Poeper schreef:Uhm, ik heb daar een dag ervoor gereden.... toch ff kijken naar mijn auto omdat men spreekt over vrijdag.
Ja en signaleren we binnenkort een zilveren MINI met PW (aero) bumpers.henkietenk schreef:Mini Poeper schreef:Uhm, ik heb daar een dag ervoor gereden.... toch ff kijken naar mijn auto omdat men spreekt over vrijdag.
Daar zit wel een aero-pakketje in!
Ach, waarom ook niet? Ik zie vaak zat van die afgeragde wagens rijden met ongespoten body-kits die ook nog eens alle kanten op wapperenMini Poeper schreef:Ja en signaleren we binnenkort een zilveren MINI met PW (aero) bumpers.henkietenk schreef:Mini Poeper schreef:Uhm, ik heb daar een dag ervoor gereden.... toch ff kijken naar mijn auto omdat men spreekt over vrijdag.
henkietenk schreef:Ach, waarom ook niet? Ik zie vaak zat van die afgeragde wagens rijden met ongespoten body-kits die ook nog eens alle kanten op wapperenMini Poeper schreef:Ja en signaleren we binnenkort een zilveren MINI met PW (aero) bumpers.henkietenk schreef:
Onze sponsors