Mini Duikers

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2010, 08:54

me vader en ik duiken al een paar jaar! ( en me vader nog veeeel langer ) alleen voor ons alleen nederlandse wateren, me vader vind het een uitdaging om mooie/perfecte foto's te maken in nederlandse wateren, omdat hij zegt dat egypte en die landen, daar is geen kunst aan om daar mooie fototjes te maken, en als je daarvan een fototje wil't zien kun je ook ff op internet kijke,
hij heeft ondertussen ook al meer dan 150 duiken achter de rug, ( hij is overnieuw begonnen met loggen toen hij paar jaar geleden weer gestart is met duiken) en ik heb er 40 ong.
is altijd gezellig onderwater!
we zijn veel te vinden in zeeland! dat is altijd ook heel mooi! maar ook in gelderland in de zandafgravingen, op zoek naar een plantje
:lol:
DrAtomic
Be Mini
Be Mini

01 apr 2010, 01:43

Pure vakantie duiker hier zo rond de 100 duiken gelogd. Padi Advanced. Malediven, Mexico, Australie en Dominica gedoken.
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2010, 11:34

ik zeg aardappel kanon ;)

RobbeDoes schreef:me vader en ik duiken al een paar jaar! ( en me vader nog veeeel langer ) alleen voor ons alleen nederlandse wateren, me vader vind het een uitdaging om mooie/perfecte foto's te maken in nederlandse wateren, omdat hij zegt dat egypte en die landen, daar is geen kunst aan om daar mooie fototjes te maken, en als je daarvan een fototje wil't zien kun je ook ff op internet kijke,
hij heeft ondertussen ook al meer dan 150 duiken achter de rug, ( hij is overnieuw begonnen met loggen toen hij paar jaar geleden weer gestart is met duiken) en ik heb er 40 ong.
is altijd gezellig onderwater!
we zijn veel te vinden in zeeland! dat is altijd ook heel mooi! maar ook in gelderland in de zandafgravingen, op zoek naar een plantje
:lol:

Terug naar “Kletshoek”