Ook ik ben al jaren erg blij met mijn mini cooper S (grijs, zwart dak, carbon spiegels

Sinds 2007 al reeds lid op dit forum, maar mijn wachtwoord vergeten...
Ik heb een aantal van de mensen onder ons op de mini united 2007 in Zandvoort mogen ontmoeten, wat een fantastsische dag was dag!
Ik ben Daisy, en mijn toekomstige man, Pascal, wonen in Vijfhuizen (Haarlem)
Wij gaan na 12 jaar samen zijn, volgende week vrijdag 6 augustus 2010 ons JA woord geven op t strand van Zandvoort

Wij hebben een probleem
Onze trouwauto die geregeld zou worden voor onze bruiloft volgende week vrijdag 6 augustus 2010 in Zandvoort, gaat NIET door!!!!
PANIEK!!!!!
Stad en land afgebeld voor een andere leuke sportieve cabrio voor een beetje normale prijs, maar gewoon helemaal niet te krijgen!!!
Omdat ik, de bruid, helemaal weg ben van mijn eigen mini S, maar het niet zo leuk vind staan om met mijn eigen auto te komen, zou ik nu op de valreep een beroep op jullie willen doen.

Wie o wie wil zijn mini cabrio (liefst wit, maar andere kleur ook erg welkom) willen verhuren zodat wij
vanaf ons huis in Vijfhuizen foto's kunnen maken met de mini als trouwauto, en vervolgens deze naar Zandvoort rijden, waar de ceremonie op t strand gaat plaatsvinden???
De auto willen we vanaf 14.30 tot en met 20.30 gebruiken.
Om 15.15 uur zal mijn vriend mij thuis ophalen, en om 17.00 naar Zandvoort rijden waar om 18.30 de gasten zullen zijn en de ceremonie zal plaatsvinden. Tussen 17-18 maken we nog even wat foto's ook met de mini

Ben jij diegen die ons uit de brand kan helpen? Bel ons even als je wilt en maken we even van te voren een afspraak;-)
Ik begrijp dat je ook wil weten aan wie je eventueel je auto gaat verhuren.
Wie weet kan ik toch mijzelf en mijn vriend reuze blij maken, dat we toch nog onze mooiste dag van ons leven met een auto naar ons hart kunnen vieren!!

Groetjes Daisy en Pascal 06-17680469