Was laatst op tv, dat de politie elk jaar een bepaald bedrag moet uitschrijven aan boetes, om in aanmerking te komen voor een premie, die ze dan in het nieuwe jaar weer terug ontvangen.
Een politieagent(e) moet gemiddeld 250 boetes per jaar uitschrijven om dat bedrag te halen.
De TINTman; hinderlijk apparaatje voor getinte ruiteigenaren
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Graag deze agenten uitrusten met fluoriserende gele pet!! (dan rij ik even om)MINIJCW schreef:Een politieagent(e) moet gemiddeld 250 boetes per jaar uitschrijven om dat bedrag te halen.

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Wettelijk dus verboden.
50% wil zeggen dat er 50% licht doorgaat en 50% wordt tegengehouden. Bij 35% gaat er maar 35% door en 65% wordt tegengehouden.MINIJCW schreef:achter mag wel.
Nu lees ik dat als je 50% of meer getint hebt voor je op de bon word geslingerd, maar de tint die ik neem wordt 35% dus hoef me daar dan geen zorgen over te maken...
Wettelijk dus verboden.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
haha.................. en deze dan!

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Arjan schreef:Graag deze agenten uitrusten met fluoriserende gele pet!! (dan rij ik even om)MINIJCW schreef:Een politieagent(e) moet gemiddeld 250 boetes per jaar uitschrijven om dat bedrag te halen.
haha.................. en deze dan!

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Die fluoriserende toestanden, daar is de politie alvast mee begonnen bij de motormuizen
Ugh, ugh...kuch, proest, nies... ook nog effe wat posten in dit ouwe stoffige thread....Arjan schreef:Graag deze agenten uitrusten met fluoriserende gele pet!! (dan rij ik even om)MINIJCW schreef:Een politieagent(e) moet gemiddeld 250 boetes per jaar uitschrijven om dat bedrag te halen.
Die fluoriserende toestanden, daar is de politie alvast mee begonnen bij de motormuizen

Onze sponsors