Ervaring Honda S2000 + Meningen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

09 sep 2010, 19:21

Op zich een leuke bak!
Ben er twee jaar geleden mee van NL naar Zuid frankrijk gereden.
ik ben 192 en zat prima moet ik toegeven.
Het enige wat ik jammer vind is de H die er op staat :shock:
En het is inderdaad wel zo dat de achterkant bij een beetje nat weer bijna niet te houden was, maar dat moet je gewoon rekening mee houden denk ik.
Mijn uiteindelijke mening... Zo mooi/gaaf/vetcool enzovoort als jou mini nu is, zal een s2000 nooit worden... niet doen dus :p haha!
Succes met je keuze

gr,
AJ
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 sep 2010, 11:54

Sorry jongens...het is idd alweer een tijdje terug dat ik hier wat gepost heb. Meerendeels omdat ik nog veel op uitzending was, en anderzijds dat ik een andere auto heb. Neemt niet weg dat ik hier altijd nog even stiekum kijk...en van wat plaatjes geniet. Liefde voor MINI is nog niet voorbij, en hoop dat mijn vriendin er een gaat rijden (soon). Zelf ben ik idd wezen kijken naar een S2000...leuke fun auto, zier er cool (en gemeen) uit. Rijd ontzettend leuk..MAAAAAR...geen competitie voor een Coopertje S!!! Die fun kun je alleen in een MINI beleven...believe me. Zelf heb ik uiteindelijk voor een 350Z gekozen omdat ik toch echt eens iets anders wilde proberen. Compleet andere auto, compleet andere beleving. Het is altijd moeilijk een andere "ride", omdat je altijd gaat vergelijken met je MINI. Dat moet je dus gewoon niet doen...Was een beetje bang dat de auto die ik nu heb...."sjonny" zou overkomen, maar valt mee geloof ik.
Ben ook hier bezig met wat "personalizing" van de Z...moet nu nog verlagen en dan de binnekant nog wat aanpassen.
Hier wat foto's...en jullie eerlijke mening mag gehoord worden hoor..ik schrik niet zo snel...wel mooi of niet mooi....laat het maar weten...:)

Mods done tot nu toe
Andere radio Pioneer
Invidia Exhaust
Injen Cold Air Intake
Carbon folie dak
Rota Rorque Drift velgen + Bridgestone Potenza banden
BC Racing schroefset (is onderweg)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Surreality Just Got Funky!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 sep 2010, 12:07

350Z is gewoon cool. Vind ik persoonlijk ook veel dikker dan een S2000. Alleen die Rota's die je nu hebt is niet mijn smaak. Voor de rest een dikke bak!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 sep 2010, 12:07

Gaaf ding SCUD! Ooit ga ik er ook weer één kopen...

Persoonlijk vind ik de (hele dure gesmede en dus lichte) originele RAYS velgen mooier staan.

Het zwarte dak vind ik ook niet geweldig. De andere mods zijn super. Uitlaat + inlaat zullen FANTASTISCH klinken.
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 sep 2010, 12:21

THNX....ja, de Rays zijn ook mooi, maar de ET waarde vind ik belabberd...staan zo ver naar binnen. Deze set kon ik van een vriend overnemen voor een zacht prijsje..heb ik wat om af te wisselen af en toe. Bij de Rays zal ik toch echt met spacers moeten gaan werken. De Rota's zijn wat sportiever...maar ja...smaak he. Het is trouwens "steagered" set...voor andere velgen dan achter. Het zwarte (carbon) dak is vaak moeilijk om aan te wennen...hoor ik vaker..maar het brengt echt de daklijnen mooier naar buiten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Surreality Just Got Funky!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 sep 2010, 13:48

Ik had 15mm spacers achter de RAYS zitten.

Hier een piccie van het voorwiel met de spacer erachter.
Afbeelding

Sorry voor de vervuiling in je topic Coen...
coendek
Stoepsleutelaar

10 sep 2010, 14:12

geeft niet jongens... no worries..

Ben zelf echt geen fan van een 350z.. vind hem wat lomper rijden... en heb heel wat gereden in een Z.. maar tis niet helemaal mijn ding... Toch is ie wel weer heel dik te maken :)

Zo vind ik hem heel mooi maar vind het kwa rijden niet super..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”