Voor ons nieuw op te richten bedrijfje, zoeken wij een foto voor op onze visitekaartjes en facturen... We hebben een specifiek beeld van wat het zou moeten worden en ik zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven..
Here we go...
Wat we zoeken is een Toscaanse fattoria (boerderij) op een heuvel met een een laan van cypressen ervoor die vanaf de zijkant en van onderaf is gefotografeerd. De fattoria staat als het kan aan de linkerkant van de foto....
Nou, ik hoop dat het beeld een beetje duidelijk is en hoop dat er mensen zijn die zo'n foto misschoen in hun bestand hebben... MINI rijders zijn toch ook wel Italie gangers dacht ik zo... (wij iig wel...)
Thanx op voorhand!!
Mario
Foto gezocht...
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Foto gezocht...
Spacers Inc. ?Bsim67 schreef:Voor ons nieuw op te richten bedrijfje

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Bsim67
- Be Mini
Bericht
@Coen: Thanks for the picca's!! We're going strong but not in the direction you think!!
@Rein: Close..... Maar net niet.... Tzt
@Blont: Zoals ze hier in Brabant zo mooi zeggen, Nie Sjouwe.... Enne, mooie voorruitzichten mbt klant worden....
Keep y'all posted..
@Rein: Close..... Maar net niet.... Tzt
@Blont: Zoals ze hier in Brabant zo mooi zeggen, Nie Sjouwe.... Enne, mooie voorruitzichten mbt klant worden....
Keep y'all posted..
Compressed air is GREAT!!
- Bsim67
- Be Mini
Bericht
Foto gevonden! Had DE foto gevonden maar de fotograaf wou er voor €300,- afstand van doen..... Toen toch maar ff verder gezocht en een foto gevonden die er erg op lijkt voor minder dan een tiende van de prijs!
Als er mensen nieuwsgierig zijn naar wat ik (en mijn vrouw) ga doen, PM ff voor meer gegevens...
Iedereen in ieder geval bedankt!!
Als er mensen nieuwsgierig zijn naar wat ik (en mijn vrouw) ga doen, PM ff voor meer gegevens...
Iedereen in ieder geval bedankt!!
Compressed air is GREAT!!
Onze sponsors