Het onderstaande bericht staat op www.nu.nl..... ieieieikkkkssss!!
[web]http://www.nu.nl/auto/2472071/jd-power- ... taten.html[/web]
Betrouwbaarheid Mini?
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Betrouwbaarheid Mini?
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
lekker verhaal.. mijns inziens zijn mini's best betrouwbaar, en nee dat zeg ik niet omdat ik zelf mini rij natuurlijk.. als ik om me heen kijk en ook naar m'n vorige auto's wrijf ik in m'n handjes..
zou wel meer details willen zien van dat onderzoek. kan me haast niet voorstellen dat mini zó slecht scoort.
zou wel meer details willen zien van dat onderzoek. kan me haast niet voorstellen dat mini zó slecht scoort.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Misschien komt het omdat de introductie van een nieuw model (countryman) in de testperiode valt. Of komt het omdat de Mini organisatie in USA niet goed geregeld is?
Ben het met Shag eens.
Ben het met Shag eens.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit onderzoek heeft niets met de Mini organisatie te maken.
De klant is zelf zeer tevreden over de Mini organisatie want qua dealer service experience staat MINI bovenaan in een ander JD Power onderzoek in het Mini segment.
Andere uiterste is dus het resultaat van dit onderzoek waar Mini onderaan staat met 221 defecten over 100 voertuigen in de eerste 3 jaar.
Als MINI rijder moet je dus vaak naar de dealer maar wordt je er wel goed geholpen in de grarantieperiode

Wel Amerikaanse cijfers.
Over dit verschil zal ik nog een nieuwsberichtje maken.
De klant is zelf zeer tevreden over de Mini organisatie want qua dealer service experience staat MINI bovenaan in een ander JD Power onderzoek in het Mini segment.
Andere uiterste is dus het resultaat van dit onderzoek waar Mini onderaan staat met 221 defecten over 100 voertuigen in de eerste 3 jaar.
Als MINI rijder moet je dus vaak naar de dealer maar wordt je er wel goed geholpen in de grarantieperiode

Wel Amerikaanse cijfers.
Over dit verschil zal ik nog een nieuwsberichtje maken.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
ook buiten de garantieperiode, kan me nog een brief herinneren van MINI USA waarin de garantietermijn voor die losse stekkertjes onder stoel werd verlengd naar ik meen 10 jaar... omdat het een zo veel voorkomend probleem is/was. Prima coulance om te zeggen "ja, dat is een zwak punt en ja daarin vergoeden wij de kosten". Kan MINI NL nog een puntje aan zuigen. Met die brief naar de dealer hier geweest, maar weinig kans van slagen wat coulance betreft..heb wel vernomen dat een hoge pief sinds kort bij MINI Nederland werkt, welke voorheen voor MINI USA werkte.. hij zal zich ongetwijfeld (nog) meer in gaan zetten om de klanttevredenheid te verhogen of in elk geval op gelijke hoogte met de states te brengen.
Blijft nog steeds de vraag waarom Mini zo slecht scoort kwa aantal probleemgevallen...
Blijft nog steeds de vraag waarom Mini zo slecht scoort kwa aantal probleemgevallen...

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors