Fietsten voor ernstig zieke en (meerv) gehandicapte kinderen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Fietsten voor ernstig zieke en (meerv) gehandicapte kinderen

30 mei 2012, 22:23

hier even het gehele officiële verhaal zoals ik ook naar een aantal bedrijven ga sturen;

misschien dat iemand het als aanleiding kan gebruiken mij te helpen mijn doelstellingen te halen… geld inzamelen voor kinderen die het harder kunnen gebruiken dan wij zelf ….

als gezien wordt als reclame of wat dan ook, dan hoor ik t graag en zal ik het hier dan ook verwijderen, maar gezien Daveke ooit al eens iets over de alpen dhuzes had gepost, dacht ik dat ik ook wel een duit in het zakje mocht doen om mn steentje bij te dragen in deze samenleving :)

Geachte heer / mevrouw,

Een aantal jaren geleden heb ik samen met vele anderen voor een goed doel de Mont Ventoux in Zuid-Frankrijk beklommen met de fiets.

Het doel was om zo veel mogelijk geld in te zamelen door middel van een sportieve actie om zo voorzieningen te kunnen treffen die anders niet mogelijk zijn voor ernstig zieke en (meervoudig) gehandicapte kinderen.

Dit jaar ga ik weer een dergelijke beproeving doen en wel de Stelvio in Noord-Italië. Mijn bedoeling daarbij is om deze minimaal 2 keer te beklimmen op 1 dag.

Ik ga dit doen voor de PIM-foundation/Cliniclowns
Wat is de Pim Foundation? De Pim Foundation steekt een helpende hand uit naar ernstig zieke en gehandicapte kinderen.

In totaal heeft de Pim Foundation in de afgelopen 3 jaar 230.000 euro uitgekeerd aan de ouders die met de persoons gebonden budgetten niet rondkomen, maar ook aan de clinciclowns die de vaak vele verblijven in ziekenhuizen dragelijker maken. Dit mede door de jaarlijks terugkerende sportieve actie’s mogelijk gemaakt.

De zorg voor je kinderen is belangrijk. Iedere ouder wil het beste voor zijn kinderen, helaas is het voor deze kinderen erg moeilijk om een goed toekomst perspectief te bepalen. De ouders zijn behalve met de zorg van nu, ook bezig met de toekomst. Een onzekere toekomst voor hun kind.

Deze kinderen hebben veel zorg nodig. Van de ouders wordt verwacht dat zij de zorg voor een deel financieren. Een onmogelijke opdracht. De bezuinigingen in de zorg zullen hard aankomen bij deze groep. De Persoonsgebonden budgetten, noodzakelijk voor de zorg, worden gekort. Ongelofelijk maar waar !!

Meer dan ooit is uw steun nodig!

Mijn vraag aan u: Zou u ook uw steentje bij willen dragen aan dit goede kinderdoel?
Dit kan natuurlijk vanaf 0,01€, want elke eurocent kan men gebruiken en komt goed terecht!

Uw sponsorgeld gaat voor de volle 100% naar de PIM foundation en de CLINICLOWNS.

Graag vraag ik uw medewerking voor deze kinderen!

Voor eventuele vragen kunt u mij bereiken op;

[email protected]

Voor uw donatie heb ik een aparte rekening nummer aangemaakt waar u het geld onder vermelding van uw naam / bedrijf en "PIM" naar kan overmaken.

Ter attentie van J.C.A. Janssen
Rabobank 1668.36.818

Tevens is het ook mogelijk om uw donatie door middel van onderstaande opties te doneren:
1. U kunt uw favoriete deelnemer individueel sponsoren. Zoek de persoon die u wenst te sponsoren op tussen de deelnemers, klik op de deelnemer en vervolgens op de groene balk “sponsor mij”. Na sponsoring ( wacht na de online-betaling totdat u weer terugkeert op deze website !) wordt de sponsorstand automatisch bijgewerkt.http://www.stelviochallenge.nl/stelvio- ... tml?c=2457
2. U kunt ook uw sponsorbedrag overmaken tnv Pim Foundation rekeningnummer 1464.72.616. Vermeld de naam van de deelnemer die u wenst te sponsoren. De sponsorstand wordt dan handmatig zsm bijgewerkt.
3. Natuurlijk kunt u ook het evenement sponsoren ipv een deelnemer.
4. Wilt u een factuur ? Ook dat is mogelijk, mail de gegevens door aan Ton van der Veer < [email protected] > en we zorgen ervoor.

Daarnaast zijn er vele mogelijkheden om uw bedrijf te promoten vooraf of tijdens de challenge. Voor een op maat gesneden sponsorpakket kunt u met Ton van der Veer < [email protected] >contact opnemen.

Bij voorbaat dank namens alle kinderen voor uw gulle gift!!

Voor verdere gedetailleerde info zie de bijlage!!

http://www.stelviochallenge.nl/pim-foundation.html
http://www.stelviochallenge.nl/pim-foun ... jn-wi.html

Met vriendelijke groet,
Jelle Janssen
0651358924
[email protected]
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2012, 22:26

jelle super dat je dit doet!

helaas heb ik al anderen gesponsord. maar succes met de collecte en natuurlijk de rit! :icon_top:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2012, 22:51

TOP-actie!
Enorm veel succes met niet alleen het vinden van de sponsoren maar ook de rit zelf!

puut uit ineteresse Wat is jouw betrokkenheid tot de PIM-foundation?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2012, 22:54

dank jullie beiden voor de aanmoedigingen :)

(ga trouwens in basis voor 3 x op de stelvio). We hebben 3 jaar geleden al eens mee gereden de mont ventoux op, maar we zochten destijds gewoon een goede uitdaging en indien mogelijk met n goed doel…

destijds liep alles niet 100%, dus hebben we even niet meegedaan. Nu zijn dingen verandert, dit gebied heb ik vorig jaar al bezocht (om deze alleen van de minder mooie kant te beklimmen). EN wil graag alle 3 de kanten beklimmen, dus vandaar …. ga trouwens niet met mijn standaard groep, daarmee zit ik 2 weken later in zuid frankrijk, ook leuk, maar dit motiveert toch nog meer, zelfs al heb ik geen kinderen of een dergelijke ervaring in mijn (directe) omgeving...
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2012, 23:20

Ik heb het zelf ook gedaan tegen Alpe d'Huez omhoog, 6 keer, deed verschrikkelijk veel zeer de laatste keer - maar het gevoel wat je daarnee oproept is onbeschrijfelijk :)

Succes!
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2012, 13:04

Zou qua belevenis wel wat minder zijn (veel minder mensen), maar qua uitdaging cq afstand en stijgingspercentage niet veel anders... Ben erg benieuwd hoe ver ik ga komen :)

Én natuurlijk hoeveel mensen willen sponsoren!

http://www.stelviochallenge.nl/stelvio- ... tml?c=2457
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2012, 13:56

Toffe actie, er zit nog wel een tikfoutje in deze zin:
Voor uw donatie heb ik een aparte rekening nummer aangemaakt waar u het geld onder vermelding van uw naam / bedrijf en "PIM" naar kan overmaken.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2012, 13:57

Danku!
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2012, 11:23

Ik reken natuurlijk wel op jullie steun ;)

Zoals ik al schreef, elke euroCENT helpt!!

Bij voorbaat dank!!!

(via eerder genoemde link kan je elk bedrag ingeven en direct via IDeal betalen, veilig en snel)

Jelle
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2012, 19:08

goed initiatief Jelle, kan ik alleen maar aanmoedigen.

Alleen sponosren wij al drie fietsers die de Alpe H'uZes gaan beklimmen volgende week en daarnaast is Rosalie bestuurslid van een stichting voor gehandicapte kinderen (check: www.stichtingkalm.nl ) waarvoor we zelf overal geld aan het sprokkelen zijn.

Dus heel goed bezig, maar je moet het even doen met mijn "mentale sponsoring"
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2012, 10:15

Dank je mush, ook die hulp wordt zeer gewaardeerd!

Hoop alleen ook op meer steun, als iemand nog ideeën heeft om dit meer of beter te promoten, dan hoor ik dat heel graag

Nogmaals, letterlijk elke cent helpt én komt goed terecht!!

Nogmaals dank!!
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 07:57

toch nog even een laatste kick…. bvd!

Terug naar “Kletshoek”