Wat mag een 2e hands Mini Cooper kosten?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
puravida81
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 jul 2013, 15:32

Wat mag een 2e hands Mini Cooper kosten?

26 jul 2013, 15:37

Ik ben voor 2e auto op zoek naar een 2e hands Mini Cooper S. Ik ben een beetje aan het rondkijken op dit forum en wordt meteen enthousiast!

Nu staan er op het internet diverse te koop, met name de Mini Cooper S (JCW). Bijv: http://www.autotrader.nl/auto/mini/helm ... fwoord=jcw" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu ik (nog) niet echt een autofanaat ben, waar moet ik op letten bij het aanschaffen van een mini? Is een tellerstand van 100.000 veel? Zijn er nog verschillen in versies/edities in jaartallen? etc. :? Ik zoek iets zo rond de 10.000 euro, is dat haalbaar of kan ik beter doorsparen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

Re: Wat mag een 2e hands mini cooper kosten?

26 jul 2013, 16:25

Iets om goed op te letten als je zoekt naar een JCW is dat die term vaak vermeld staat bij een auto terwijl deze geen echte JCW is. De auto in je voorbeeld heeft bv alleen een JCW uitlaat.. interieur is een iets custom made's met een handtekeningsticker erop.

Voor 10k ga je denk ik niet zomaar een echte JCW vinden, maar een Cooper S moet wel lukken denk ik.
Afbeelding
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 mei 2013, 15:53

Re: Wat mag een 2e hands mini cooper kosten?

26 jul 2013, 21:13

Probeer ook eens de zoekfunctie op het forum. Over jouwn vraag is genoeg te vinden :)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Wat mag een 2e hands Mini Cooper kosten?

26 jul 2013, 21:34

Net zo veel als jij er voor over hebt (en als je verstandig bent gebruik je de zoekfunctie).

Terug naar “Kletshoek”