Hooligan-talk: Ajax-NAC

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Hooligan-talk: Ajax-NAC

14 apr 2007, 10:21

Gisteravond samen met MINIpaul een bezoekje gebracht aan de Amsterdam ArenA voor de altijd moeilijke wedstrijd van Ajax tegen NAC Breda. (ik in de hoedanigheid van Ajax-supporter en Paul in de hoedanigheid van NAC-supporter)

Met Paul afgesproken voor het pand van zijn werkgever in Amsterdam en natuurlijk al rekening gehouden met het "Brabants kwartiertje" maar dankzij de medeweggebruikers bleek Paul zelfs 2 "Brabantse kwartiertjes" nodig te hebben om Amsterdam te vinden :lol:

Na de overdracht van KiKa-beren aan Paul in de Skoda gestapt en richting parkeergarage Stopera gereden. Daar geparkeerd en de wandeling richting Rembrandtplein begonnen. In een zijstraatje van het Rembrandtplein een heerlijk broodje swarma gegeten en als toetje nog een heerlijk Haagen Dasz ijsje :-PP

Daarna de Skoda weer gepakt en richting de ArenA gegaan. Daarna onder de smoes "we willen naar Mediamarkt!" toch in de ArenA geparkeerd waar we achtervolgd werden door een Indi Blue MINI Cooper S met op de bumper BMW POWER. Gave bak! en wat denk je..... hij zet 'm naast de Skoda... :shock: :mrgreen:

Daarna de wandeltocht om de ArenA begonnen en de nodige trappen beklommen (ja, die swarma en ijs moeten toch weer verbrand worden....) en gearriveerd op de 2e ring in vak 416 rij 23. Jeetje, dat is hoog in vergelijking met de eerste ring. Paul zijn echte vrienden van NAC zaten in een apart "hok" naast ons met 150 man hun 11 sterkste voetballers naar voren te schreeuwen.

Binnen 18 minuten had Ajax de 1-0 gemaakt middels een benutte penalty door Perez. Daarna nog tig kansen gehad maar niks netjes en beheerst afgemaakt. Slechte zaak natuurlijk ;) maar ook NAC bakte er gisteren niet veel van. Al hadden ze 1 kans moeten benutten. In de 2e helft maakte Babel het af met een mooie passeerbeweging al had hij nog wel geluk dat het been van NAC-keeper Zoetebier de bal net verkeerd raakte..... 2-0 voor Ajax dus.

Al met al een leuke wedstrijd om te zien als "onpartijdige" supporter maar Ajax had NAC hier gewoon met 6-1 moeten oprollen. Aan de scheids lag het niet...die was aardig op de hand van de ontvangende club.

Op naar een volgende wedstrijd samen met Paul want lol hebben we zeker gehad :D 8) 8)

Paul heeft nog wel wat plaatjes gemaakt dus misschien komen die nog online ;)

Woensdag zit ik bij Ajax-RKC (halve finale KNVB-beker) en gaat Paul duimen dat NAC-AZ gaat bedwingen voor een plekje in de bekerfinale. (dat laatste hoop ik ook....dan is er weer een AJAX-NAC >) )
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 apr 2007, 11:16

hey daar ben ik gister ook geweest, maar dan als Feyenoord supporter in de skybox van een verzekeraar.
Vond Ajax en Nac bij de zeer slecht, NAc hield zich duidelijk in voor de bekerwedstrijd van deze week en en Ajax wil volgens mij geen kampioen worden dit jaar, de enige club die het verdiend is AZ vind ik.
Maar was weer een gezellig avondje uit tussen de bobo's in de skybox, lekker gezopen en heerlijk gegeten.

gr.
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

14 apr 2007, 11:24

haha, ik was er gisteren ook aanwezig in een skybox in de arena. Welk skybox nummer zat je?
Afbeelding

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2007, 11:29

Cool!

Paul en ik hadden het er gisteren nog over dat Paul zijn benen ongeveer in de nek van een ander moest leggen wilde die even "lekker" gaan zitten haha.

Ook meteen een lead voor 'm gezien: er waren bij één van de sponsoren nog zitplaatsen vrij namelijk :mrgreen:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2007, 12:06

Floris, dan nodig je mij niet eens uit.... Moet ik het hier op de bank thuis gaan zitten kijken..... :cry: :cry:

En geen foute uitspraken over Ajax he.... AZ kampioen, mijn ega komt uit Alkmaar. Weet je hoe zwaar ik het heb, kom jij ook nog een keer aankakken. :wink: :lol: :lol:

MR
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

14 apr 2007, 12:44

hahaha Ik had niet anders verwacht. >) . Solly :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2007, 15:26

"Wanneer er 2 vechten om een been gaat de derde er mee heen"?

Ik hoop het niet ;) dat dat deze keer gebeurd want ik heb het idee dat AZ ook de beste papieren heeft momenteel :(

Maar....doe maar gewoon AJAX :)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

14 apr 2007, 17:35

Sorry maar ik bedoelde dat NAC ging verliezen hoor, ik kan dat altijd op voorhand voorspellen. :mrgreen:
MiniPaul
Yoga-master

Ajax-NAC

15 apr 2007, 22:57

Ik heb het reuze naar mijn zin gehad samen met Arjan deze avond !
Wat is dat hoog die 2e verdiep :shock:
Ik vond de shoarma echt héérlijk en ook het ijsje was TOP (shakeit)
Zeker voor herhaling vatbaar :D
Jammer dat NAC niet kon scoren en punt(en) mee naar huis kon nemen maar ik moet eerlijk zeggen dat de overwinning van Ajax wel terecht was gezien de "open" kansen die ze gehad hebben.
Arjan bedankt voor deze TOP avond en ik nodig je zeker een keer uit voor een wedstrijd bij m'n clubke ( je hoeft dan niet zo hoog te zitten hoor :roll: ).
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 apr 2007, 08:49

red_devil
heb geen idee welk nummer het was zal morgen even kijken voor je.
maar dat was wel voor herhaling vatbaar!!!.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 apr 2007, 08:50

MR
we hadden maar twee kaartjes gekregen en mijn vader is een echte JOOD!!!
Zal volgende keer vragen of ze extra kaarten hebben, maar dat wordt denk ik lastig!!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2007, 09:08

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog ff wat sfeerplaatjes :wink:

Terug naar “Kletshoek”