Landrover Discovery 3

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Helenk
Be Mini
Be Mini

01 mei 2007, 22:59

Nieuwe wordt zeker weer getuned zodra hij ingereden is. Behalve TV functie en elektronische sper achter heb ik alle opties genomen.
Nu moet ik wel zeggen dat model 2008 heeft heel veel meer standaard dan huidige uitvoering. Daarnaast is ook premium pakket uitgebreider geworden. Komt ergens half juli (model jaar 2008 begint productie eind mei), maar zal wel direct na zomer vakantie afgeleverd worden, ben half augustus terug. Kleur na twijfelen Lugano Teal Blue Metallic.
Op de Rai stond hij in deze kleur echter met witte (ivoor) bekleding die alléén voor America is, dus Apalca genomen. Zwart vonden we te zomber.
Nu twijfelen we nog of de oude actief proberen te verkopen, want in tegen stelling tot Mini krijg je bij Landrover wel een normale goede korting als je niets inruilt. >)
groet Henk

Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 23:11

Ivo schreef:F430 Challenge Stradale?

:-PP
Hmmm... en ik maar denken dat ik "vaag" schreef.... :oops:
Helenk schreef:Nieuwe wordt zeker weer getuned zodra hij ingereden is. Behalve TV functie en elektronische sper achter heb ik alle opties genomen.
Nu moet ik wel zeggen dat model 2008 heeft heel veel meer standaard dan huidige uitvoering. Daarnaast is ook premium pakket uitgebreider geworden. Komt ergens half juli (model jaar 2008 begint productie eind mei), maar zal wel direct na zomer vakantie afgeleverd worden, ben half augustus terug. Kleur na twijfelen Lugano Teal Blue Metallic.
Op de Rai stond hij in deze kleur echter met witte (ivoor) bekleding die alléén voor America is, dus Apalca genomen. Zwart vonden we te zomber.
Nu twijfelen we nog of de oude actief proberen te verkopen, want in tegen stelling tot Mini krijg je bij Landrover wel een normale goede korting als je niets inruilt. >)
Klinkt heel interessant! Prima kleurtje, hou er wel van. Zwart is ook een beetje "standaard". Levertijd is nog vrij normaal voor Land Rover toch? De onze was er ook binnen ongeveer zo'n tijd als ik het me goed kan herinneren. Bij Land Rover geven ze goede kortingen ja voor auto zonder inruil. Ben benieuwd, houd ons op de hoogte kerel! O jah en nogmaals, Gefeliciteerd met de aankoop! :wink:
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 01:16

F430 Challenge Stradale?? Das een erg mooie Italiaan! :-PP

Ik reed een poosje terug naast deze op de waalbrug
Ferrari 599 GTB Fiorano
Afbeelding

Ook erg geil 8)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 07:09

Ja die zal je niet te vaak tegenkomen! Super strak uiterlijk dat ding. Ben benieuwd hoe het rijd! :wink:
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 13:51

CooperS-lightningblue schreef: Ben benieuwd hoe het rijd! :wink:
Wie niet?? :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”