Nieuwe Cooper S bestellen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 10:58

hier in belgie hebben ze dat ook eens geprobeerd

mensen speelden al jaren elke week met dezelfde nummer, ze gaan een week op verlof en net die week wordt hun nummer getrokken voor de grote jackpot. Loterij aangeklaagd omdat ze dat toch maar moesten zien (ze hadden al hun lotjes van de vorige weken/maanden in een doos) :s
het mocht niet zijn, ze hebben verloren :mrgreen:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 mei 2007, 11:18

wat bedoel je met een week op verlof!!!!
Bij mij wordt netjes elke maand het verschuldigde bedrag voor mijn loten afgeschreven.
Was wel een jaar of 2 a 3 geleden dat iemand in NL geen saldo meer op z'n rekening had staan en toen heeft de Staatsloterij de loten niet afgeschreven en toen is er geloof ik 3 miljoen op zijn lotnummer gevallen.
Die gast was er echt goed ziek van, maar ja als er geen geld op de rekening staat is het toch echt je eigen schuld!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2007, 11:10

Nou, das de moeite niet om een lot te kopen, ieder lot in de postcode 4811 bracht € 294,00 op. Altijd lekker natuurlijk, maar niet de moeite om daar jaar in, jaar uit loten voor te moeten kopen.

Uiteindelijk zijn de grote prijzen gevallen op 4811MK, met € 31.125 per lot. Das natuurlijk wel errug leuk :mrgreen:

marss
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2007, 13:27

marss schreef:Uiteindelijk zijn de grote prijzen gevallen op 4811MK, met € 31.125 per lot. Das natuurlijk wel errug leuk :mrgreen:
Kan je een leuke MINI voor samenstellen!

Terug naar “Kletshoek”