Even gemist

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Even gemist

28 mei 2007, 15:33

Ik heb het genot van de newminiclub enige tijd moeten missen aangezien we bijna 3 weken op vakantie zijn (geweest). Daarnaast was die internetverbinding bij de plaatselijke internetboer op Bali ook niet erg snel. Maar ook heeft onze MINI al die tijd stil gestaan in de garage en dat heb ik misschien toch wel het meest gemist. Dus ik denk dat als we morgenochtend weer in NL zijn er snel even wat liters benzine door gejaagd zullen moeten worden :lol:

Momenteel zitten we voor een transfer op de vluchthaven van Kuala Lumpur in de lounge en kan ik gelukkig even gebruik maken van een wat snellere internetverbinding. Zojuist ook even in een Maleisisch tijdschrift gekeken wat een MINI hier kost. Ja, tijdens de heenreis zijn we enkele dagen in KL geweest en heb er toch wel een paar zien rijden. Maar een MC parklane is 189.000 RM (± EUR42.000) en een MCS zit al op 239.000 RM (±53.000). niet echt voordelig dus. Ik heb ook nog een 2e-hands GP te koop zien staan bij een lokale autohandelaar maar kon helaas niet zien wat men er hier voor vraagt. Zal ongetwijfeld de hoofdprijs zijn.

Ik heb al wel kunnen zien dat ik morgen ook nog veel moet doorlezen om weer van alle nieuwe mods en buys op de hoogte geraken. Helaas ook de tweede friday meet moeten missen :cry: .

@Ida kan ik nog een MU-sticker bestellen? :|
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2007, 16:34

Hahaha, altijd leuk van die internationale berichtjes! Kan me voorstellen dat de internetverbinding daar inderdaad niet de snelste zal zijn die er te krijgen is.

53000 euro voor een standaard Cooper S?! :shock:

Er komen nog wel meer van die vrijdag avond meets! Veel te gezellig, dus dat komt dik in orde! Rij ze morgen en een fijne vlucht gewenst!

Groetjes!
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2007, 20:36

Heeft jullie MINI stil gestaan? Weet je dat zeker? ... ik zou zweren dat ik op woensdag 23 mei jl. een rode R56 met kenteken ??-TR-?? (vul in met je eigen kenteken) rond 16:00 uur op de Claudius Prinsenlaan zag rijden. Wie heeft er toegang tot jullie autosleutels? Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou de kilometerteller ff checken :mrgreen: :mrgreen:

marss
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

28 mei 2007, 21:11

Ik zat al te denken waar je al die tijd hebt gezeten :)

Fijne reis terug.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 mei 2007, 21:45

Goeie reis terug, misschien ondertussen al thuis :)
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

29 mei 2007, 11:01

Hoi Ries,

ja we misten je MINI al :wink: Paar keer langsgereden, maar inderdaad geen MINI te zien :lol:

Goede terugreis en hopelijk hebben jullie een leuke vakantie gehad! .... :shock: Bali .... moet echt fantastisch zijn, ik ken alleen het restaurant Bali in Breda :lol: ...maar wel lekker Sate daar, hehe.

- Marjolein -
Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2007, 07:49

Inmiddels dus thuis aangekomen en gelukkig stond de mini gewoon in de garage.

@Kaj voor die 53keur had je volgens mij wel een parklane uitvoering. Goede vlucht gehad, zowel in MINI als boeing 747 :mrgreen:

@Marss Ik denk niet dat onze huisoppas er mee is gaan rijden hoor.

@MarjoleinART Bali was geweldig mooi. Heel goede "Satey" maar de king prawns waren ook erg in trek.

@Berthil is het een idee om een soort light versie van dit forum aan te maken voor degene die slechts snel de text berichtjes willen bijhouden? Zal wel kunnen maar natuurlijk wil je zo min mogelijk onderhoud? Gewoon text versie en geen zware pics, moticons of text mogelijkheden. Ook handig voor op GSM. WWW.newminiclub.nl/lightforum.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 mei 2007, 10:53

Ries schreef:@Berthil is het een idee om een soort light versie van dit forum aan te maken voor degene die slechts snel de text berichtjes willen bijhouden? Zal wel kunnen maar natuurlijk wil je zo min mogelijk onderhoud? Gewoon text versie en geen zware pics, moticons of text mogelijkheden. Ook handig voor op GSM. WWW.newminiclub.nl/lightforum.
Op zich een goed idee, ik heb ook al eens zitten klooien in de zonnige haven van Vancouver met een PDA :)
Ik zal eens kijken of er een mod is want zelf ontwikkelen zal denk ik teveel tijd kosten.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2007, 21:54

@ ries, kheb afgelopen vrijdag dezelfde rode R56 gespot, weer op de Claudius Prinsenlaan, daarna op de A27, A58 richting Tilburg. Kenteken 97-TZ-PK en dus niet ??-TR-??.

Ik hoop niet dat ik je heel ongerust heb gemaakt :mrgreen:

marss

Terug naar “Kletshoek”