Oke dan... eerst maar een foto:
Nu karakteromschrijving:
Gestroomde hond: heet Molly is 6 jaar oud, specialiteit: snurken en scheten laten.
Andere hond (en daar draait het om HE SLEEFJE) heet gewoon heel simpel en allerdaags....
volgens mij wel, een vriend van me heeft ook een engelse bull (een hele chagrijnige dame van bijna 10) en die kan alleen mijn franse bull nog in de buurt hebben, de rest blaft ze af
Hihi wat grappig zeg. Een oud collega van mij heeft er ook een. Die dacht dat tie een kat was en sprong zo op tafel en liep over de leuning van de bank.
En toen we daar op visite waren wilde ik een lekker toastje van tafel pakken maar in de weg naar mijn mond was de hond er al mee weg.
Hehehe, goeie naam (een franse bulldog vindt zichzelf namelijk ook een behoorlijke bickel). Ik ben ook via de HBC aan mijn fokster gekomen. Ten eerste weet je dan tenminste dat je een gezonde hond meeneemt en ten tweede weet je ook dat de andere honden goed verzorgd worden. Teefjes bij een ere code fokker worden maximaal drie keer gebruikt om te werpen, daarna worden ze ergens geplaatst.