Het Apple topic
- Coen
- Be Mini
Bericht
Gisteren heb ik 'm binnen 10 minuten verkocht op Marktplaats. Man kwam speciaal uit Nijmegen en stond na het bellen binnen een uur op de stoep
Dat kan natuurlijk ookSven schreef: @Coen
Ik ga binnenkort zelf naar Amerika, dus dan kan ik er evt eentje 'goedkoop' meenemen, als ie niet bevalt verkoop ik hem weer

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow! da's idd rap. Op MP staan ze wel voor extreme prijzen!
De mijne verkoop ik echt niet zo snel aangezien ik het wel een leuk ding vind! Gisteren nog wat zitten spelen.
Weet iemand hoe je de mobile functie van dit forum uit kunt zetten? Op mijn iPad heb ik de mobile weergave maar het scherm is goed genoeg voor normale weergave en dan ook alle functies.
Ik heb wel gezien dat dat voor de iPhone met "Nomobile" kan maar is volgens mij enkel voor gehackte foons.
En voor degene die echt niet aan de Mac willen kwam ik dit nog tegen

De mijne verkoop ik echt niet zo snel aangezien ik het wel een leuk ding vind! Gisteren nog wat zitten spelen.
Weet iemand hoe je de mobile functie van dit forum uit kunt zetten? Op mijn iPad heb ik de mobile weergave maar het scherm is goed genoeg voor normale weergave en dan ook alle functies.

Ik heb wel gezien dat dat voor de iPhone met "Nomobile" kan maar is volgens mij enkel voor gehackte foons.
En voor degene die echt niet aan de Mac willen kwam ik dit nog tegen

- Coen
- Be Mini
Bericht
Ik vond 'm zeker ook wel leuk maar vond het jammer dat hij nog niet te jailbreaken is. Dit heb ik ook met mijn iPhone gedaan en vind het een mustRies schreef: De mijne verkoop ik echt niet zo snel aangezien ik het wel een leuk ding vind! Gisteren nog wat zitten spelen.

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Idd je kon er veel meer van krijgen
De mijne krijg ik de 27ste.
Maar de mobiele forum kan je niet uitzetten.
Anders moeten we is vragen aan Berthil of hij in plaats dat het mobiele forum automatisch komt een soort van sublink kan maken.
Iets in de zin van http://m.newminiclub.nl/
Wie dan de mobiele versie wilt zien kan dan naar daar surfen
Kzal hem is PM'en

De mijne krijg ik de 27ste.
Anders moeten we is vragen aan Berthil of hij in plaats dat het mobiele forum automatisch komt een soort van sublink kan maken.
Wie dan de mobiele versie wilt zien kan dan naar daar surfen

Kzal hem is PM'en

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Maar je hebt hem inderdaad wel voor een prikkie verkocht.
Tja dan had je nog maar 2 weken hoeven te wachten...Coen schreef:Ik vond 'm zeker ook wel leuk maar vond het jammer dat hij nog niet te jailbreaken is. Dit heb ik ook met mijn iPhone gedaan en vind het een mustRies schreef: De mijne verkoop ik echt niet zo snel aangezien ik het wel een leuk ding vind! Gisteren nog wat zitten spelen.

Maar je hebt hem inderdaad wel voor een prikkie verkocht.

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi dat je er een hebt kunnen regelen!!!Jurgen schreef:De mijne krijg ik de 27ste.
Dat zou wel een mooie oplossing zijn ja. Op mijn iPod touch of iPhone wil ik wel de mobile versie maar op de iPad is de gewone forumeversie beter te doen.Jurgen schreef:Anders moeten we is vragen aan Berthil of hij in plaats dat het mobiele forum automatisch komt een soort van sublink kan maken.
Wie dan de mobiele versie wilt zien kan dan naar daar surfen![]()
Kzal hem is PM'en
Laatst gewijzigd door Ries op 13 apr 2010, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Anyway

Maarten natuurlijk ook.
Maar App store werkt nog niet in NL. -> I know dan maar even een US account aanmaken.
Thanks button geraken volgens mij niet door de firewall (op het werk) aangezien ik ze hier niet zie.Jurgen schreef:PM is al de deur uit ries
Ik zie je thanks wel langskomen
Anyway

Maarten natuurlijk ook.

Maar App store werkt nog niet in NL. -> I know dan maar even een US account aanmaken.
Onze sponsors