Styled cars gallery
- MY00
- 4 op een rij!
Bericht
Zoals al eerder hier vermeld, kun je die roest laten spuiten. Het is een lak met daarin ijzer verwerkt. Dit gaat gewoon roesten zonder dat het plaatwerk van de auto er onder lijdt. Indien iemand hier interesse in heeft laat het me dan weten. Kan ik kijken wat ik kan regelen. Normaal gesproken is dit wel heel erg duur.
Groetjes,
René
René
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien klinkt dit heel dom wat ik nu zeg, maar wat nu als je gewoon zo'n paneel erbij koopt van een sloop mini of via ebay, je legt het een stukje boven een vuurtje en wacht tot de lak gebarsten is. dan gooi je er water overheen en voila ROEST! dat laat je netjes drogen, paar lagen blanke lak er overheen en KLAAR!
Misschien absoluut onmogelijk of zie ik iets over het hoofd, maar zag laatst een auto waar de motor van uitgebrand was en waar regen op gevallen was. Dus zodoende leek het mij vrij logisch.

Misschien absoluut onmogelijk of zie ik iets over het hoofd, maar zag laatst een auto waar de motor van uitgebrand was en waar regen op gevallen was. Dus zodoende leek het mij vrij logisch.
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dan kom je dan met zo'n ouwe ROEST BMW bij de dure BMW garage voor een APK
Volgens mij zakt hun broek dan af van verbazing...

Volgens mij zakt hun broek dan af van verbazing...

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee, dat bedoel ik dan ook, stel dat je in NL met die auto bij de APK zou komen 

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors