toch zo een nissan 350z zou ik ook wel aan kunnen wennen
audi is niet mijn merk man een maat van me had eerst een audi tt 3.2 dsg was wel een dikke bak.totdat ie kinderen kreeg toen moest ie plaats maken voor een s4 station.allemaal gave bakken maar mij kan het niet echt bekoren
@ragnar:misschien heb je hem wel is zien rijden.hij werkt bij shurgard vlakbij de silverdome
Zou zo maar kunnen.. sta toch al te kijken hoeveel dikke wagens er in sweetlake city rond rijden.. maar ik vond het echt een heerlijke bak.. sommige gasten snappen nog steeds niet dat ik naar zo'n kleine en goedkope kart be gegaan. looneys
uitleg van vag:
Volkswagen AG is is de grootste autofabrikant in Europa, en in omvang de vierde ter wereld. Het heeft 44 fabrieken in 18 landen en een mondiaal service- en verkoopnetwerk. De hoofdvestiging bevindt zich in Wolfsburg, Nedersaksen. Het bedrijf wordt soms ook wel als de Volkswagen Group aangeduid.
Volkswagen AG produceert voertuigen van o.a. de merken Volkswagen, Audi, Seat en Skoda. In 2006 werden door het bedrijf ruim 5,7 miljoen wagens gebouwd. In de markt voor personenauto’s had VW AG wereldwijd een marktaandeel van 9,1%, binnen Europa 18,9%.
wou ik altijd al weten schijnt het gewoon op wikipedia te staan
we hebben natuurlijk vag en dub.lets create newministyle:N M C
ik ga stickers laten maken met die tekst n m c voor op me vooruit.nog meer mensen interesse?waar bij deze dus vw staat dan n m c.
Laatst gewijzigd door maus105 op 04 okt 2009, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.