Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
pedro
Enthousiast
Enthousiast

28 jul 2007, 12:03

MR schreef:Uhm, ja dat zal ook nooit gaan werken als is er wel een Amerikaan die het gehackt heeft. Check de volgende link op Youtube maar eens. Ik heb die versie nog niet binnen helaas!

MR
Kijk dat ziet er al veel belovend uit.
Als je wat gevonden heb hoor ik het graag.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 18:46

Heb nog even een vraagje voor je MR, het is dan wel geen telefonie maar zet het voor het gemak maar even hier omdat ik weet dat dit in jou straatje valt :P

Een vriendin van me wil een TomTom maar twijfelt tussen de Go 720T Europe en de One XL Europe (met gratis TMC antenne actie). Welke zou jij persoonlijk aanraden?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 20:02

Ligt eraan wat je wilt? Ga je echt al die functies van de GO 720 gebruiken?

De XL is echt gewoon alleen navigeren op een breedbeeld, geen moeilijke
dingen, gewoon navigeren.

De GO 720T heeft echt veel meer functies. Muziekspeler erin, veranderen van je icoon, uitspreken van straten en file informatie, het inspreken van je bestemming, eigen stem opnemen, ........

Vergelijk ze eens op de site van TomTom dan zie je zo de verschillen!

MR
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 21:06

Denk dat ze naast de standaard navigatie niet veel verdere opties zal benutten (One XL lijkt dus de beste optie), alleen jammer dat de One XL geen BT carkit heeft.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 21:35

Yup dat is een optie die je dan moet missen. De XL is echt een PND om alleen mee te navigeren op een groter scherm. Meer hoef je ook niet verwachten, want de functionaliteit is hetzelfde als de normale One, maar met RDS/TMC erbij.

MR
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 22:02

Ik heb net gezien dat ze een ingebouwde carkit heeft in d'r 207cc (kreeg d'r geen mini aangesmeerd vanwege de softtop :( ). Dus dan lijkt me de One XL de beste keuze.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 22:06

Yup denk ik ook! Succes met keuze.... www.navitrack.nl is 1 van de goedkoopste, ook voor accessoires erbij! Het web scheelt je zowiezo veel meer.

offtopic: Ralph heb je geen msn? wellicht wat eenvoudiger ;)

MR
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 22:37

Ok thx, kreeg ook een goede aanbieding van een business center maar zal die prijzen even naast elkaar leggen!

ps: heb MSN, alleen niet op de computer waar ik nu achter zit. Ik zal je morgen ff toevoegen :D
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

08 aug 2007, 22:22

Kan iemand mij een goede suggestie doen voor een GSM/ PDA waarmee ik in ieder geval goed kan synchroniseren met Outlook. Dat is voor mij een pré! De HTC Touch vind ik wel een leuk ding en € 399,- bij Mediamarkt is niet duur. Heb nu een HP6340 al 2 jaar in gebruikt, overigens zonder enig probleem. Is alleen een beetje zwaar. Heeft Nokia niet iets wat goed werkt met synchroniseren met Outlook?
mini-CAB
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2007, 22:38

Ja hoor. Elke N-series of E-series werkt naar behoren daarvoor. Daarnaast ook nog genoeg andere producten. Alleen de agenda is qua mogelijkheden wat minder dan Windows Mobile. Het is maar wat je verlangt natuurlijk.

De E65 is er mooi apparaat al vind ik het zelf en als je voor het mooiste van het mooiste gaat neem je de E90 of N95. 6120 Classic is ook een mooi toestel. Vooral enorm klein en kan echt net zoveel als een goede E-series of N-series... Onderschat toestel, terwijl je er enorm veel mee kan in een enorm klein jasje.

Ik weet niet goed wat je allemaal moet kunnen met het toestel en hoe goed het bepaalde functies moet uitvoeren?

MR
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

09 aug 2007, 13:57

MR schreef:Ja hoor. Elke N-series of E-series werkt naar behoren daarvoor. Daarnaast ook nog genoeg andere producten. Alleen de agenda is qua mogelijkheden wat minder dan Windows Mobile. Het is maar wat je verlangt natuurlijk.

De E65 is er mooi apparaat al vind ik het zelf en als je voor het mooiste van het mooiste gaat neem je de E90 of N95. 6120 Classic is ook een mooi toestel. Vooral enorm klein en kan echt net zoveel als een goede E-series of N-series... Onderschat toestel, terwijl je er enorm veel mee kan in een enorm klein jasje.

Ik weet niet goed wat je allemaal moet kunnen met het toestel en hoe goed het bepaalde functies moet uitvoeren?

MR
:wink: Met dank.

Het prettige aan de HP is dat er een Outlook in zit. Dus de agenda, email, contacten, taken syncr. via Activesync. eenvoudig. Eigenlijk hangt hij de hele dag aan de PC. Ga ik weg, apparaat meenemen, ben je continue op-to-date.
Dat is absoluut het belangrijkste. Daar wil/ kan ik geen concessies doen.
IK ben bang dat bijv.: een N95, ondanks dat dat een mooi toestel is daarin net tekort schiet. Muziek vind ik niet zo belangrijk, daar is de Ipod voor, maar Camera mis ik op de HP. N95 heeft een prima camera lijkt mij, de HTC touch heeft een camera, maar echt geweldig lijkt mij dat ding niet.
Daarnaast moet de accu goed zijn. Nadeel van de HP, hij is zo leeg, vandaar dat er al een zwaardere accu op zit, wat het apparaat ook niet lichter maakt.
mini-CAB
CooperS-pepperwhite
One wheel wonder
One wheel wonder

09 aug 2007, 17:20

Sinds wanneer zijn batterijen voor telefoons zo goedkoop geworden?
Ik herinner me nog een tijd dat je beter een compleet nieuwe telefoon kon kopen!
Was 2 weken geleden mijn batterij verloren :oops: (lang verhaal) ik in de stress en dacht dat wordt een duur grapje, maar het viel reuze mee!
maus105
Bonkey

09 aug 2007, 22:41

motorola krzr sucks
wat een***telefoon zeg heb nu me oude samsungd600 weer blijft een best telefoontje!wat is nou een goeie telefoon die stevig is en tegen een stootje kan en ook nog een beetje looks heeft?
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

10 aug 2007, 00:50

Ik had mijn razr V3 vervangen door een V6 Ferrari, ondanks dat de V3 qua opslagruimte te plank compleet missloeg. De V6 heeft echter nog steeds een kindercamera en zie niet veel progressie tov de V3. Voor mij geen motorola's meer :roll:

Dus laatst een N95 gehaald... het scherm klappert als een malle, vind ik niet kunnen voor dat geld... :evil: Verder wel alles volgens wens, alleen het scherm :evil: volgens mij heb ik deze binnen een jaar gesloopt.
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 aug 2007, 09:13

Ben , tot mijn eigen verrassing eigenlijk, enorm tevreden over mijn samsung D900. (verstokte Nokia gebruiker, teleurgesteld in huidige range)
Stevig, ondanks dat hij dun is, goede camera en ziet er goed uit.
Nadeel is dat er in het platte design geen grote batterij past dus standby tijd is niet alles. Toch haal ik meestal de 4 dagen wel. Bel weinig, sms veel.

Terug naar “Kletshoek”