Ben er nu Windows op aan het installeren, omgekeerde wereldRobbee schreef:Ik heb voor mezelf maar eens een leuk kado'tje besteld, een 17" MacBook Pro.
Kan niet wachten tot die binnen komt
Het Apple topic
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
ohh je kan moeilijk afstand doen van dit beeld?
Robbee schreef:Ben er nu Windows op aan het installeren, omgekeerde wereldRobbee schreef:Ik heb voor mezelf maar eens een leuk kado'tje besteld, een 17" MacBook Pro.
Kan niet wachten tot die binnen komt

- seirv
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
niemand
seirv schreef:Afgelopen weekend Sas en mijzelf een Ipad cadeau gedaan, en moet zeggen leuk apparaatje. Echter weet iemand of het mogelijk is om de ipad te bedienen mbv een iphone. Lijkt mij wel handig voor Luuk als hij achterin de CM een videootje zit te kijken.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
geen idee of dat kan wat jij wilt..
misschien ff googlen?
of pm MaVaEe even.. die is van het tweaken van dit soort dingen
Volgens mij kan dat wel andersom.. met je iPad andere apparaten bedienen..seirv schreef:niemand![]()
seirv schreef:Afgelopen weekend Sas en mijzelf een Ipad cadeau gedaan, en moet zeggen leuk apparaatje. Echter weet iemand of het mogelijk is om de ipad te bedienen mbv een iphone. Lijkt mij wel handig voor Luuk als hij achterin de CM een videootje zit te kijken.
geen idee of dat kan wat jij wilt..
misschien ff googlen?
of pm MaVaEe even.. die is van het tweaken van dit soort dingen
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- seirv
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Na enig zoekwerk heb ik toch mogelijke oplossing gevonden, met behulp van AirView (gratis) en MyWi (jailbreak) welke functionaliteit naar alle waarschijnlijkheid IOS 4.3 beschikbaar komt is het mogelijk om gebruik te maken van de AirVideo mogelijkheden, thuis om mijn eigen netwerk werkt het al...seirv schreef:bedankt voor de moeite.. ik zal mijn zoekopdracht voortzetten..MaVaEe schreef:Ik heb even gezocht voor je maar kan niks vinden... Op het AirVideo forum geven ze aan dat ze het graag zouden implementeren enkel Apple keurt het niet goed...
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Dat ziet er inderdaad goed uit. Probleem echter met MyWI is is dat je geen toegang krijgt met de iPhone zelf. Enkel het internetverkeer word doorgerout naar je iPad. Wellicht dat het met latere versies wel werkt maar een half jaartje terug nog niet.
Wat je wel kan doen is een cheapass accesspointje kopen voor een 10tje.
Wat je wel kan doen is een cheapass accesspointje kopen voor een 10tje.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Die Mac reclames zijn gaaf
Geweldig hoe ze Windhoos afkraken
Geweldig hoe ze Windhoos afkraken
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!

Bericht
kan iemand mij vertellen of je met een ipad bijf. een verhaaltje kunt schrijfen, en dat dan op een pc zetten en kunt openen met word,
ben aan het twijfelen, netbook of ipad maar voor school moet ik het wel op een pc van school kunnen zetten via usb en dan kunnen uitprinten.
thanks alvast voor het antwoord.
ben aan het twijfelen, netbook of ipad maar voor school moet ik het wel op een pc van school kunnen zetten via usb en dan kunnen uitprinten.
thanks alvast voor het antwoord.
Onze sponsors