MacBook Pro 17" 2.33Ghz/3GB/320GB/Radeon X1600
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zorg jij dan eens even dat die chinezen opschieten met mijn MBP! 4 november duurt me veel te lang.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ja ja ja, maar ik ben niet zo tevreden over Machouse en/ of de applestores in Amsterdam. Het is ook niet dat ik deze fijne powerbook al vervelend vind hoor 
iDD

iDD
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beste mensen,
Prima idee natuurlijk om elkaar over diverse onderwerpen te informeren, maar het newMINIclub forum is toch echt bedoeld om een ieder te informeren over de MINI. In de regeltjes voor het te koop zetten van dingen staat dat spullen die te koop gezet worden MINI gerelateerd moeten zijn.
Hierom worden de topics over "NIET-MINI" zaken op slot gezet.
De aanbieders worden middels een persoonlijk bericht op de hoogte gebracht. Er zijn mensen die zich ergeren aan het "marktplaats-gehalte" van dit forum.
Prima idee natuurlijk om elkaar over diverse onderwerpen te informeren, maar het newMINIclub forum is toch echt bedoeld om een ieder te informeren over de MINI. In de regeltjes voor het te koop zetten van dingen staat dat spullen die te koop gezet worden MINI gerelateerd moeten zijn.
Hierom worden de topics over "NIET-MINI" zaken op slot gezet.
De aanbieders worden middels een persoonlijk bericht op de hoogte gebracht. Er zijn mensen die zich ergeren aan het "marktplaats-gehalte" van dit forum.
Onze sponsors