Leuk verhaal zeg! en dito

Wij zijn wel in voor een stukje tuffen met bochten, bergen en bomen

Juist!!Arjan schreef:Ha Kaj!
Superrrrverhaal en mooie foto's
Voor zo'n weekendje is vast wel animo!!
Een internationaal ritje met de NewMINIclubbers![]()
![]()
![]()
Gaaf!
Zo'n ssysteem is er toch ook voor fietsen? Henk wilt graag zo'n systeem, kan die z'n mountainbike meenemen met z'n eigen auto (zonder trekhaak).MINIJCW schreef:Aangezien ik geen gaten in het dak wil is het ook mogelijk met een systeem achter op de auto (geen trekhaak nodig) waar 2 snowboards, of 2 paar skis op bevestigd kunnen worden. Waar zitten we al over te praten, het moet nog zomer worden
Je kunt je boards beter tussen schuin tussen de achterbank en de voorstoelen plaatsen, werkt perfect! Ben zelf 1.92 en heb een plank van 1.64Probleem natuurlijk is dat een snowbaord in de mini net teveel ruimte inneemt
Altijd leuk, een nieuw standje!Miniboard schreef:Hey, die positie heb ik nog niet geprobeerdStarlightNo1 schreef:Je kunt je boards beter tussen schuin tussen de achterbank en de voorstoelen plaatsen, werkt perfect! Ben zelf 1.92 en heb een plank van 1.64
Een achterdrager is overdreven duur. Heb even de prijzen erbij gepakt, schrik niet!Aangezien ik geen gaten in het dak wil is het ook mogelijk met een systeem achter op de auto (geen trekhaak nodig) waar 2 snowboards, of 2 paar skis op bevestigd kunnen worden