Ik vind ut allemaal klootzakken! Vooral die laatste! Wat een ASO bak rijdt die!Sicco schreef:
Dus bij deze: hulde voor een kwiebje, berthill, Coendek, Blont en alle anderen die ik vergeten ben te noemen.

iDD
Ik vind ut allemaal klootzakken! Vooral die laatste! Wat een ASO bak rijdt die!Sicco schreef:
Dus bij deze: hulde voor een kwiebje, berthill, Coendek, Blont en alle anderen die ik vergeten ben te noemen.
iDarkDesign schreef:Ik vind ut allemaal klootzakken! Vooral die laatste! Wat een ASO bak rijdt die!Sicco schreef:
![]()
iDD
En mijn visie over Belgen is lekker niet veranderd, want ik vond ze vroeger al heel erg leuk en grappig.smetje schreef: en mijn visie op de "hollanders" is door dit forum helemaal veranderd, blijken het toch wel heel sociale, losse en plezierige mensen te zijn
Jap doe maar maal tweesmetje schreef:ja is hier wel een top forum.
als je hier een halve dag niet gevolgd hebt heb je ineens veel leesplezier om alles bij te houden wat er ondertussen weer gepost is, heb je niet gauw op andere fora.
en mijn visie op de "hollanders" is door dit forum helemaal veranderd, blijken het toch wel heel sociale, losse en plezierige mensen te zijn