Complimentjes voor de moderators van deze club.

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
iDarkDesign
Transformer

Re: Complimentjes voor de moderators van deze club.

22 okt 2008, 12:05

Sicco schreef:
Dus bij deze: hulde voor een kwiebje, berthill, Coendek, Blont en alle anderen die ik vergeten ben te noemen.
Ik vind ut allemaal klootzakken! Vooral die laatste! Wat een ASO bak rijdt die!

:mrgreen:

iDD
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2008, 12:13

:lachuh Haha ik wist dat er zo'n reactie van IDD aan zat te komen
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2008, 12:46

ja is hier wel een top forum.
als je hier een halve dag niet gevolgd hebt heb je ineens veel leesplezier om alles bij te houden wat er ondertussen weer gepost is, heb je niet gauw op andere fora.
en mijn visie op de "hollanders" is door dit forum helemaal veranderd, blijken het toch wel heel sociale, losse en plezierige mensen te zijn :mrgreen:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

22 okt 2008, 13:32

Ja inderdaad complimenten :D Al denk ik dat het vanzelf nog allemaal tamelijk goed loopt... Maar supervisie is en blijft nodig natuurlijk.

Ook een hulde aan Berthil die dit toch allemaal draaiende houd!!!!
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

Re: Complimentjes voor de moderators van deze club.

22 okt 2008, 14:18

iDarkDesign schreef:
Sicco schreef:
Dus bij deze: hulde voor een kwiebje, berthill, Coendek, Blont en alle anderen die ik vergeten ben te noemen.
Ik vind ut allemaal klootzakken! Vooral die laatste! Wat een ASO bak rijdt die!

:mrgreen:

iDD

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Afbeelding
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 okt 2008, 19:37

smetje schreef: en mijn visie op de "hollanders" is door dit forum helemaal veranderd, blijken het toch wel heel sociale, losse en plezierige mensen te zijn :mrgreen:
En mijn visie over Belgen is lekker niet veranderd, want ik vond ze vroeger al heel erg leuk en grappig.

Ik vind het trouwens best helemaal te gek dat dit topic zoveel emoties losmaakt. Ik was gisteravond een beetje kwaad op iemand die zijn auto wilde verkopen en heb toen uit sikeneurigheid dit topic gestart. Ik vind jullie reacties hartverwarmend en een heel groot bewijs dat jullie heel lieve mensen zijn. Die oude stadgenoot van me, iDD, gooi ik wel eens vol met bier en daarna gaan we maar gewoon fietsen of zo.

Groetjes allemaal!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2008, 20:57

Sicco, leuk van je dat je post dat je blij bent met moderators en zo. Maar ik ben geen moderator maar probeer wel mijn steentje bij te dragen aan het forum. Niet alleen de moderators maken de gezelligheid ook de leden die vaak hier komen om te lezen, te posten of evenementen organiseren behoren er zeker bij. Vaak blijkt het bij clubs om 1 bepaalde groep te gaan die het draaiende moet houden. Dit is nog altijd zou geweest en zal altijd blijven. Zolang iedereen met veel plezier naar meetings of etentjes of wat dan ook met veel plezier doet. Er is hier wel een kern die veel aanwezig is maar ook de nieuwelingen opneemt en dat vind ik ook heel belangrijk. En een rit organiseren is ook leuk om te doen en helemaal als je die blije gezichten na afloop ziet!

Als ik iemand kan helpen met advies of aan materialen doe ik dit met veel plezier. Tevens is het ook een hobby van me. Dit zal voor de meeste mensen wel gelden, anders gaven ze niet stiekum zo veel uit aan de MINI.
Wel vind ik dat veel gezegd kan en mag worden. Soms komt het voor dat bepaalde mensen hier anders over denken en dat mag ook gezegd worden. Tevens is het zo dat het al redelijk anders is als je de persoon achter de posts kent.
Het is niet alleen het bezig zijn met het autootje maar het is ook al een sociaal iets op zich.

Voor mij mag het zeker zo voort blijven gaat dat iedereen er heel veel lol aan heeft. En ik zal nog veel op het forum vertoeven :D:D
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

22 okt 2008, 21:02

Wat jij zegt bas daar kan ik voor mij alleen achterstaan 8)

AMEN kerel :mrgreen:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2008, 21:26

smetje schreef:ja is hier wel een top forum.
als je hier een halve dag niet gevolgd hebt heb je ineens veel leesplezier om alles bij te houden wat er ondertussen weer gepost is, heb je niet gauw op andere fora.
en mijn visie op de "hollanders" is door dit forum helemaal veranderd, blijken het toch wel heel sociale, losse en plezierige mensen te zijn :mrgreen:
Jap doe maar maal twee :)
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 okt 2008, 22:34

Doe maar maal 3
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2008, 23:36

opvallend waar je hier mee weg komt. gisteren aangemeld op een ander forum, had binnen 15min een ip ban :lol:
top hier dus! 8)
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 okt 2008, 23:58

@ Sid, Waarom had je die ban?
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

23 okt 2008, 00:06

Sicco schreef:@ Sid, Waarom had je die ban?
Omdat hij gewoon Sid was :wink: :mrgreen:
Afbeelding
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 okt 2008, 01:16

duh... he he... :)
coendek
Stoepsleutelaar

23 okt 2008, 08:35

Sid schreef:opvallend waar je hier mee weg komt. gisteren aangemeld op een ander forum, had binnen 15min een ip ban :lol:
top hier dus! 8)
:lol:

we weten wie je bent!! :wink:

Terug naar “Kletshoek”