mijn idee van droombak verandert nog regelmatig ...
Tot twee jaar was dat Porsche, maar ik zou niet kunnen leven met het imago dat zo'n kar tegenwoordig moet meeslepen. Dan maar een audi (R)S4 met dezelfde reden als sven, en vooral ook omdat je zo'n kar echt weinig tegen komt. Het idee van een ruime wagen of typische familiewagen met overdreven veel power alleen al geeft mij kippevel ... En dan nog het zangtalent van zo'n V8 ... . VW golf 5 R32 lijkt me ook heel erg fijn ... Voor de looks en geluid dan ...
Een supersportkar ofzo kan mij niet echt boeien, kan moeilijk verwoorden waarom. Denk dat het gewoon het surrealisme is aan die kar. Hoewel ik kan genieten om zo'n ding te zien staan, zelf zou ik het helemaal niet willen ...
En die atom, wie wil niet zo'n ding na die reportage in top gear ...
Als dagelijks vervoer middel zou een nieuwe RS6 echt wel mijn droombak zijn
Voorlopig echt wel content met deze
Wil eigenlijk gewoon alles eens gehad hebben
Hier bij ons in de buurt rijd een kereltje rond met al een paar mooie voor in de collectie... Hij is trouwens 1 jaar jonger dan mezelf
ex: zwarte RS4 met volledige miltek
nu: ML 63AMG(voor de zondag) EN Z4M.... o ja, ze hebben ook nog een cooper S, die is voor als de hond meegaat
Nou een mooie clubman cooper zou al mooi zijn maar als we de lotto winnen.
Komt er zeker een
IFR Radip Supersport, voor de zondag ochtend.
Range Rover Sport Supercharged (kan me vinden in Marss zijn keuze)
Trackcar een Ascari A10
Gewoon voor de heb in de garage een Mk1 Austin 970 cooper S
En voor Suus een Jaguar E Type, zelf zou ik dan Lamborgini Miura , Aston Martin DB5 klassieker zou ik niet weten ik slaap er een avondje over......
Maar al met al zeer tevreden met onze Mini Cooper
Laatst gewijzigd door Jack C op 01 feb 2009, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook hier verandert het ongeveer iedere dag, dus maar een lijstje:
- '70 Challanger White (Did I mention I love Vanishing Point )
- '69 Camero SS
- '69 Charger
- Exige S
- TVR Sagaris
- e39 m5
- Lamborgini Reventon
- Ferrari 250 GTO
BMW X6
Met beiden valt in het verkeer toch lekker te sturen, maar zonodig is een grote trailer er makkelijk erachter te hangen!
Eventueel een MINI of Elise erbij als projectcar.