Ik geoof dat ik tot nu toe de enige ben, die de hele MiTo dus monstelrijk lelijk vind. Bij de gewone MiTo vind ik de voorkant al niks. maar met de GTA-versie vind ik die voorkant nog lelijker. Die koplampen hebbe iets van ee dooie vis en de onderkant lijkt op de bek van diezelfde dooie vis. En het blijft een opgefokte Fiat.
Als je dan toch iets buitennissigs wil hebben, doe dan maar de Lancia Delta. Met de 1,75 motor heeft ie geen verkeerde specs en hij ziet er imho prachtig uit
Ow, en ik vind mijn MiNi erg goed van kwaliteit. Voelt erg degelijk aan. Rijdt ook erg degelijk.
Gelukkig valt er over smaken niet te twisten.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Vermogen wordt 240pk, en minimaal 330nm. Versnellingsbak wordt een DSG variant, wat, zoals ook bij VW, wat tienden van de sprinttijden zal afsnoepen. Gewicht niet meer dan 1200kg. Dus de cijfers zien er in ieder geval wel indrukwekkend uit.
Voorkant is inderdaad minst geslaagd, maar en profil en de kont die kloppen gewoon! Heftig karretje hoor.
Nog een grappig feitje over de motor Coen, er wordt gesproken over een 1.8, maar het is een 1.75, Alfa gaat hem ook als 1.75 brengen....een magische cilinderinhoud voor het merk met in de historie diverse bekende/beroemde 1750 modellen.