En zo krijg je je MINI terug van een servicebeurt...

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

09 jul 2009, 22:46

BigD schreef::? dat is zuur :? tjah het kan natuurlijk altijd gebeuren want laten we eerlijk zijn waar gewerkt wordt maakt mn fouten maar het blijft wel enorm zuur en zou er zelf iig flink van over de zijk zijn :evil: maar nou krijg je toch wel iets extra's voor de gelden schade? :wink: iig succes

Greetz BigD
Ik zou een antwoord geven wat bijna gelijk was aan bovenstaand. Maar toen dacht ik waar gewerkt wordt worden idd fouten gemaakt. Maar als je ziet hoe er vaak met je auto wordt omgegaan in de garage wordt je hiet niet vrolijk van en verwacht je eigenlijk dat dit vaker voor zou komen. Laatst mijn auto (Tucson) naar de garage gebracht en toen de verbruiks meter op 0 gezet toen ik de auto geparkeerd had. Ze hadden 12 kilometer gereden met een verbruik van 18 liter op 100 km. Het ging gewoon om een beurt!! Iemand van het EM forum had zijn imperza naar de 6* subaru dealer gebracht, zijn AVC-r op nul gezet. Hadden ze binnen een rit van 5,5 km de 6800 :s toeren ff aangeraakt, hier uit is geen leuk gesprek uit voort gekomen.

Veel suc6 met de afhandeling van het voorval.
Groetjes,

René
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 jul 2009, 00:16

Het blijkt niet de schuld van de dealer/monteur te zijn. Ze hadden mijn Mini na de beurt gewassen en ergens buiten op de parkeerplaats staan toen er een sukkel in een Renault busje achteruit reed en mijn auto raakte.
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 jul 2009, 00:28

speedy schreef:succes met afhandeling :wink: Is al de tweede keer dat ik klachten hoor over het leer van de lounge stoelen :roll: is dit slechter als de gewone leren stoelen of allebei hetzelfde .
parklaneworks schreef: ... Ik hoop dat mijn Lounge stoelen toch minder snel slijten....
Het nieuwe leer dat nu op mijn stoel zit is een stuk dikker en voelt veel minder zacht aan dat het leer wat op de 'oude' stoel zat. De struktuur (de nerf) is ook wat grover. Maar er is gelukkig geen kleurverschil met de andere stoel en de achterbank, zodat het niet opvalt dat de bestuurdersstoel iets anders is.
Ik denk/hoop dat BMW heeft geleerd dat het Lounge leer wat te kwetsbaar was en nu steviger leer gebruikt...
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2009, 07:46

Jammer dat je de auto in deze staat terug krijgt.

Mijn vader heeft het ook eens gehad. Auto was bij de garage voor een onderhoudsbeurt en toen met het naar buiten rijden is er iemand tegen aan gereden. De garage heeft de auto meteen naar een schadeherstelbedrijf gebracht en toen ons gebeld. Is klote natuurlijk. Maar als ze het netjes oplossen is er niks aan de hand.

Succes met de afhandeling!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2009, 09:19

Jeetje! zonde zeg!!!
Gelukkig hebben ze het netjes gemeld. Leuk is anders.

Sterkte met de papieren rompslomp en met het herstel
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Kletshoek”