4 maanden

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 00:34

wat een verhaal, sterkte met het verwerken ervan!!
coendek
Stoepsleutelaar

30 mei 2010, 09:46

Damn. Rottig om te horen :-(

heel veel sterkte!!

Coen
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 10:18

Shit man :(

Heb er tranen van mijn mijn ogen..

Zo'n mooi beestje, zo jong!

Sterkte!
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

30 mei 2010, 11:17

Wat vreselijk verdrietig.
Heel veel sterkte.

Erna
maus105
Bonkey

30 mei 2010, 11:33

That suck man :( Sterkte :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 12:23

:shock: wat een verhaal zeg...

altijd balen dit soort dingen... :cry:

Heel veel sterkte met het gemis!
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2010, 14:11

alain, enorm prachtbeest om te zien
sterkte met verwerken man dit is niet fijn.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

30 mei 2010, 14:49

Sprakeloos, :shock: krijg er kippenvel van want weet hoe je je voelt, ook mijn hond had een op jongen leeftijd(1 jaar) een tumor in zijn hoofd waardoor we hem moesten inslapen.

Afbeelding

Sterkte ermee!
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

30 mei 2010, 16:43

Dude wat erg!
Heel veel sterkte!

wij hebben zelf nu 6 jaar geleden ongeveer hetzelfde gehad.
Onze toenmalige melchelse herder overkwam ook zoiets. Hij was toen 8 jaar oud en kreeg een tumor in z'n neus die naar z'n kop aan het vreten was. Ook zwaar aggressief en kwam ook bloed uit z'n neus zetten, veel niezen enzo..
echt verschikkelijk om te zien, want hij had echt veel pijn.

pas na meerdere keren bij de dierenarts en dierenkliniek in Utrecht kregen we te horen wat het was en hebben we hem moeten laten inslapen. De tumor zat al te ver en zou bijna aan z'n hersenen gaan zitten.

Ik weet precies hoe je je voelt, om zo'n lieve hond kwijt te raken!

Heel veel sterkte hiermee!
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 16:44

Damn Alain......

Sterkte man..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 22:24

Bedankt iedereen voor alle warme reacties, dat verzacht de pijn toch nog ietsje...
Deze tumor, zo groot en zo agressief hadden ze nog niet eerder meegemaakt bij een pup van 6 maanden oud (eigenlijk was hij nog niet eens 6 maanden…), er was ook echt niks meer aan te doen, om hem te laten inslapen was echt het allerbeste voor het beessie, want hij had er echt wel vreselijk veel last van, ook al liet hij dit niet echt merken. De laatste 2 weken was hij alleen maar wat rustiger dan altijd. Maar iedere dag was hij zoals altijd vreselijk blij, en ontzettend aanhankelijk – hij wilde constant bij ons zijn…
Ik heb hem zelfs pas nog op mijn schoot gehad, haha hond van 40 kilo!
Pffff de vrijdagochtend/middag nadat we te horen gekregen hadden dat hij een tumor had, en dat het ongeneesbaar was dat we hem moesten ophalen was echt heel zwaar, we zijn er direct heen gegaan, en toen ik hem daar zag zitten… nog steeds helemaal vies van het bloed, en zijn hele “spirit” was gewoon weg… hij was zo ontzettend zielig in een keer, ik heb hem nog nooit zo gezien… Dat hij me zag was hij een klein beetje blij, maar toch heel beduusd, ik kon aan hem zien dat hij dacht dat we hem verlaten hadden…
Duitse Doggen hebben een heel aanhankelijk karakter, als hun baas hun “verlaat” doet dit hun heel erg veel pijn, en kunnen ze zelfs eraan sterven. We hebben al is een Duitse Dog verloren, deze hadden we uit de Duitse Doggenopvang maar deze kon het niet verkoppen dat hij weg was gedaan door zijn baas, deze dog had zichzelf zo druk gemaakt en we zijn hem ook met 6 maanden kwijtgeraakt aan hartproblemen, waar nierproblemen bij kwam.
Dat was echt heel erg, maar bij zo’n pup is het nog een veel zwaardere klap… echt…

Des te langer dat ik bij Baruch zat des te beter hij zich ging voelen.
Gelukkig was het bloeden grotendeels gestopt, we hebben hem zo snel mogelijk daar weg gehaald en eenmaal thuis hebben we hem lekker even schoongemaakt. Toen ik hem de auto uit tilde dacht ik echt bij mezelf.. hij ziet er in 1 klap 10 jaar ouder uit… hij zag er helemaal uitgemergeld uit, terwijl hij er 1 dag terug nog prima uitzag, gewoon normaal, niet te dik en niet te dun. Hij had zich waarschijnlijk de hele nacht lopen opvreten.. vreselijk dat hij dat ook nog heeft moeten meemaken.
We hebben hem thuis goed op z’n gemak gesteld, hij was uitgeput, echt heel erg moe.
We hebben gekeken of hij nog iets wou eten, drinken deed hij wel.
Een klein beetje eten gegeven(niet teveel want hij had al bijna 24 uur al niet meer gegeten, moest nuchter zijn voor zijn oorspronkelijke onderzoek, en erna hebben ze hem ook niks gegeven bij de dierenkliniek…), nou en dat ging erin hoor... hij vrat het op!!
Evenlater weer een klein beetje gegeven, en weer heerlijk alles naarbinnen gewerkt.
Hij is gelukkig met zijn buikje vol heengegaan, hij was blij dat hij weer thuis was.
Tsja, toen de dierenarts kwam… vreselijk..
Het rare is ook omdat je dit echt niet ziet aankomen, dat je het “normaal” gaat vinden dat die kleine je altijd komt begroeten, vaak als je het druk bent toch maar even snel de hond een knuffel en verder gaan… maar nu, zou ik wensen dat ik hem heerlijk vast kon houden.
We gaan inderdaad een mooie foto op een groot canvas doek laten printen en deze een mooi plekje geven… Hij is kort bij ons geweest, maar Baruch zullen we echt nooit meer vergeten…
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2010, 22:36

Alain wat een triest verhaal, ik weet hoe het voelt om je dier te verliezen.Sterkte!
shopalicious
Be Mini
Be Mini

30 mei 2010, 23:23

Wat een droevig verhaal dit.
Ook wij hebben een tijd geleden afscheid moeten nemen van onze Dobermann. Deze was al op leeftijd, maar nog gezond. In een week tijd ging zijn gezondheid drastisch achteruit. Na onderzoeken van de dierenarts opgehaald om thuis te laten sterven. Normaal kwam de kat niet bij hem in de buurt, maar deze sliep die dag tussen zijn poten. Mijn man was beneden op de bank bij hem gebleven. Rocky was echter met zijn laatste krachten op zoek naar hem naar boven gelopen om naast het bed te sterven. Zijn toch momenten die je bijblijven.
Veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2010, 00:03

Wat een verhaal Alain! :cry: :cry:

Heb afgelopen jaar ongeveer hetzelfde meegemaakt met onze 13 jarige Labrador en je voelt je idd zwaar klote (zachtjes uitgedrukt)!! Binnen een week was het opeens over en je kunt er gewoon helemaaal niks aan doen!

Inmiddels hebben we een nieuwe Labrador pup en ik moet er niet aan denken dat hem iets overkomt! Geweldig beest! 8)

Heel veel sterkte!!

Gr Sven
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 mei 2010, 09:00

Ook vanuit hier onze medeleven bij het verlies van de pup. Ondanks de korte duur toch moeilijk zo'n beestje te verliezen. Ze worden echt onderdeel van het gezin. Duitse Doggen zijn mooie en inderdaad makkelijke honden, maar niet makkelijk om te houden (iets andere manier van opvoeding).

Hoe is Majoor eronder?

Terug naar “Kletshoek”