PPCS schreef:Heb je winterbanden, rijd je van de week op je zomerbanden terwijl er -6 voorspelt is.
Zonde van je mooie zomer velgen. Ik hou ze er onder tot dat de temperatuur structureel boven de 7 graden is.
Ik snap je dilemma, maar ik zou nog even wachten tot dat de kans op nachtvorst minder wordt.
Succes,
Ps als je dan toch je zomerwielen monteert, schiet dan nog ff wat mooie picca's van die vette bak
My idea exactly !!!MaVaEe schreef:Ik heb gelukkig ook vette wintervelgen dus rij gewoon door tot maart!
He Berry hoe lang moet jij nog...? Gaat het alweer wat beter?Berry M schreef:Mijn auto staat sinds eind Oktober op winterbanden, en in de schuur...
Begin Februari heb ik weer een afspraak bij de neurochirurg... Als de breuk dan goed genezen is, hoef ik die kraag elke dag een uur minder lang om, tot ik 'm dan uiteindelijk helemaal niet meer om hoef. Maar op wat kleine mankementen na, gaat 't prima.Marcel Always Open schreef:He Berry hoe lang moet jij nog...? Gaat het alweer wat beter?
Berry M schreef:Begin Februari heb ik weer een afspraak bij de neurochirurg... Als de breuk dan goed genezen is, hoef ik die kraag elke dag een uur minder lang om, tot ik 'm dan uiteindelijk helemaal niet meer om hoef. Maar op wat kleine mankementen na, gaat 't prima.Marcel Always Open schreef:He Berry hoe lang moet jij nog...? Gaat het alweer wat beter?
En wanneer kan je em ophalen die . . . . . . .?Ester schreef:Berry M schreef:Begin Februari heb ik weer een afspraak bij de neurochirurg... Als de breuk dan goed genezen is, hoef ik die kraag elke dag een uur minder lang om, tot ik 'm dan uiteindelijk helemaal niet meer om hoef. Maar op wat kleine mankementen na, gaat 't prima.Marcel Always Open schreef:He Berry hoe lang moet jij nog...? Gaat het alweer wat beter?Zo dan ben je ook al een tijdje onderweg.
Veel beterschap.
Wij laten onze winterbanden op 12 februari wisselen omdat het nou eenmaal handiger is om een auto met zomerbanden in te ruilen.
Ester schreef:
Wij laten onze winterbanden op 12 februari wisselen omdat het nou eenmaal handiger is om een auto met zomerbanden in te ruilen.
Onze sponsors