Rare figuren zijn er toch. En ook nog met connecties bij de gemeente.
Als je daar zelf iets gedaan wil hebben qua bouwen duurt het een half jaar.
En dat allemaal van onze belastingcenten.
Vandaal tegen wil en dank...
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, je zou bijna op zoek gaan naar de verborgen camera als je zoiets meemaakt!
Wat een mafkezen zeg, ga dan lekker thuis op de bank zitten als je toch niks beters te doen hebt. 
Inderdaad, als je een keer iets geregeld wil hebben gaan er maanden overheen, maar zo'n volstrekt belachelijk paaltje hebben ze in een paar uur geplaatst.

Inderdaad, als je een keer iets geregeld wil hebben gaan er maanden overheen, maar zo'n volstrekt belachelijk paaltje hebben ze in een paar uur geplaatst.

Laatst gewijzigd door Ivo op 13 apr 2011, 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kans Loos en z'n broer zeker... Waarschijnlijk neven van die prutsers die met het mooie weer dat we de afgelopen week zo nu en dan hebben gehad langs de kant staan te laseren enzo. Die mogen wel uitkijken dat ze niet verbranden in het zonnetje of dat ze geen trombose krijgen van het niets doen de hele dag!
Kan me nooit inhouden als ik ze zie. Voordeel van een cabrio dat je lekker tegen kan schreeuwen en dat die L-vorm die ik op mijn voorhoofd maak goed zichtbaar is!

Kan me nooit inhouden als ik ze zie. Voordeel van een cabrio dat je lekker tegen kan schreeuwen en dat die L-vorm die ik op mijn voorhoofd maak goed zichtbaar is!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou het paaltje er 's avonds laat eruit graven...
In dorp van mijn ouders werd ook paaltje gezet om sluipverkeer tegen te gaan. Echter boeren moesten dan ook helemaal omrijden. Diverse keren zijn paaltjes en bakken geplaatst, werden net zo handig weer door boeren uitgegraven of verplaatst.
Gemeente heeft strijd toen maar opgegeven, de weg heeft nu wel drempels...
In dorp van mijn ouders werd ook paaltje gezet om sluipverkeer tegen te gaan. Echter boeren moesten dan ook helemaal omrijden. Diverse keren zijn paaltjes en bakken geplaatst, werden net zo handig weer door boeren uitgegraven of verplaatst.
Gemeente heeft strijd toen maar opgegeven, de weg heeft nu wel drempels...
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sjonge jonge.... en als je dan bedenkt dat als er ergens een stoeptegel los ligt of een gat in het asfalt het weken duurt voordat het gemaakt is...
Ik zou voor zulke geintjes eens naar de gemeente gaan om te vragen wie hier verantwoordelijk voor is.... welke fanatieke ambtenaar dit zo snel geregeld wilde hebben
En of diegene wel goed wijs is! 
Ik zou voor zulke geintjes eens naar de gemeente gaan om te vragen wie hier verantwoordelijk voor is.... welke fanatieke ambtenaar dit zo snel geregeld wilde hebben

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Jammer zulke mensen. In ieder geval hebben ze geen autohart.
En voor een MINI hebben de meeste mensen ondanks dat ze geen autofreak zijn dan nog een zwak.
Deze mensen dus duidelijk ook niet. Tja...lekker je ding blijven doen en snel vergeten zou ik zeggen...
En voor een MINI hebben de meeste mensen ondanks dat ze geen autofreak zijn dan nog een zwak.
Deze mensen dus duidelijk ook niet. Tja...lekker je ding blijven doen en snel vergeten zou ik zeggen...

"We've got a thing that's called...MINI love"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind Ivo's idee wel sterk. Gewoon met een hele club MINI's daar op de stoep gaan staan en even lekker uitgebreid gaan staan wassen en poetsen. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors