Fiat Seicento
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
geen ceicento, wel een fiatje:

Ouwe bakkie van een vriend van mij.
iDD...... we missen dat barrel

Ouwe bakkie van een vriend van mij.
iDD...... we missen dat barrel
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, gisteren was het dan zover, we (Martine, d'r pa, mijn pa en ik) gingen ff kijken bij haar keuze, een zwarte Fiat Seicento.
Komen we aan bij die zaak, zien we gelijk de auto staan...
Tering, was een smerige en slecht onderhouden auto. Gelijk een verkoper erbij "...als we hem poetsen ziet hij er heel anders uit..." blablabla...
Nou bedankt en tot ziens (maar niet heus!!!)
Gelukkig had ik 's morgens vroeg nog op Autotrader zitten neuzen en een 2e optie in gedachten. Dus hop, met 4 man in de MINI en door naar het volgende adres.
Komen aan bij de bewuste merkdealer en stappen allemaal uit.
Staat er buiten een verkoper met een demo-auto (Citroen) "...komen jullie allemaal uit die MINI
..."
De auto stond achter en zag er 10x beter uit en ook gelijk een goed gevoel. Ondanks dat dit een inruiler was, was de verkoper erg behulpzaam (en dat voor een merkdealer!!!).
Dus uiteindelijk is het dan deze geworden:

De 24ste gaan we hem ophalen!!!
Komen we aan bij die zaak, zien we gelijk de auto staan...
Tering, was een smerige en slecht onderhouden auto. Gelijk een verkoper erbij "...als we hem poetsen ziet hij er heel anders uit..." blablabla...
Nou bedankt en tot ziens (maar niet heus!!!)
Gelukkig had ik 's morgens vroeg nog op Autotrader zitten neuzen en een 2e optie in gedachten. Dus hop, met 4 man in de MINI en door naar het volgende adres.
Komen aan bij de bewuste merkdealer en stappen allemaal uit.
Staat er buiten een verkoper met een demo-auto (Citroen) "...komen jullie allemaal uit die MINI

De auto stond achter en zag er 10x beter uit en ook gelijk een goed gevoel. Ondanks dat dit een inruiler was, was de verkoper erg behulpzaam (en dat voor een merkdealer!!!).
Dus uiteindelijk is het dan deze geworden:
Hieronder een aantal picca's:Autotrader schreef:Fiat Punto 55 SX 3drs Young SCHUIFDAK
Airbag bestuurder, Elektrisch bedienbare ramen, Ruitenwisser achter, Centrale deurvergrendeling, Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen), Startonderbreking, Getint glas, Radio/cassette speler, Metallic lak. buitenspiegels van binnenuit verstelbaar, koplamphoogteverstelling, niet in gerookt !, zeer zuinig, goed rijdend !!! Bekleding zie foto stof, Cilinderinhoud 1.108 cc, Aantal cilinders 4, Vermogen 40 kW (54 PK), Gewicht 832 kg, Max. trekgewicht 900 kg, APK gekeurd tot 26-08-2007, motorrijtuigenbelasting € 41 - 48 per kwartaal, Onderhoudsboekjes aanwezig, Aantal zitplaatsen 5.

De 24ste gaan we hem ophalen!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hé Martine gefeliciteerd met je nieuwe auto, veel veilige km's.
Enne hiero het adres van de PCN
www.puntoclub.nl

Enne hiero het adres van de PCN

www.puntoclub.nl

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd en veel plezierige en veilige kilometers gewenst.
@Marco: ik heb nog Eibach veren liggen

Zo te zien zijn ze daar net begonnen.
@Marco: ik heb nog Eibach veren liggen

Ook daar veel plezierBlont-007 schreef:www.puntoclub.nl

Zo te zien zijn ze daar net begonnen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors