Maar als dit je enige bon is voor 2007...

LUV2XLR8 schreef:...want Marco is gesnapt door een onopvallende surveillance wagen met video opnamen. Met andere woorden, ik heb deelgenomen aan een traject controle met als uitkomst een overschrijding van de maximum snelheid (70 km/h) met 22 km/h binnen de bebouwde kom (Barendrechtse rondweg)...
Jammer, feitcode verwijst daar ook naar "VM-040" houdt volgens het besluit van 8 oktober 2005 in een geldboete van 234 euries...valt me eigenlijk nog wel mee, dacht een honderdje of 4...LUV2XLR8 schreef:Zit de papieren nader te bestuderen, staat er op die van de snelheid:
"overschrijding maximum snelheid"
er staat nergens bij met hoeveel...dat moet toch???
Ze kijken alleen naar bekeuringen van 30km of harder. Als je die hebt gehaald, ookal is het via je leasebedrijf, dan komen die toch altijd op de naam van de bestuurder te staan. Dat is namelijk wettelijk verplicht om dit te registreren. Alles onder de 30 km/h liggen ze niet wakker van.LUV2XLR8 schreef: Er wordt dan ook naar het verleden gekeken. Gelukkig komen de bekeuringen van de flitsers binnen via de leasemij en niet op mijn naam...en nog een geluk voor mij, want ik ben 1x eerder mijn rijbewijs kwijt geweest en dat was op 19 mei 2001 en dus (gelukkig voor mij) verjaard
(> 5 jaar geleden)...
Donkergrijze Mercedes C Combi,kenteken; ..-RT-..coendek schreef:sterkte ermee jongen... ik heb er meerdere gehad van dat bedrag enne... ze komen steeds net zo hard aan en gaan zeker niet wennen
Idd, maar als ik dit bedrag uitsmeer over alle keren dat ik te hard heb gereden is het een koopje...Maaij schreef:Bad news zeg
Zonde van het geld.
Onze sponsors