dat meen je niet....wat een zieke mensen...bedenk zelf ietsFastBunny schreef:Tja je hebt ook al verianten op de nieuwe parklane en checkmate's ...
Zullen we deze mensen helpen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- Inimini
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
wat een belachelijke vertoning die rode Swift.... idd bedenk dan zelf iets...
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
http://www.brabantsminigenootschap.nl
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Krijg nou wat! Die ben ik ook in Bunschoten tegengekomen 
Was toen kerstpakketjes aan het afleveren toen ik hard begin te lachen van dit exemplaar. Heel triest hè!
Die Swift is echt heeeeeel fout!!

Was toen kerstpakketjes aan het afleveren toen ik hard begin te lachen van dit exemplaar. Heel triest hè!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Me moeder is ook aan het kijken naar een auto voor der eigen. Ze wil toch weer gaan rijden. En ze had de suzuki swift gezien en vond ze wel een leuk karretje. Ik zo, mam; hier komt geeen suzieke swiffer op de stoep!! hahaha
Na uitgelegd te hebben dat het een japanse copie is van de mini snapte ze me wel. Het zal wel weer een ford ka worden of een nissan micra of iets dergelijks. Maar het aankleden van je swiffer als een mini is echt je doodvonnis tekenen
Na uitgelegd te hebben dat het een japanse copie is van de mini snapte ze me wel. Het zal wel weer een ford ka worden of een nissan micra of iets dergelijks. Maar het aankleden van je swiffer als een mini is echt je doodvonnis tekenen

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
*kuch* zal wel van Suzuki Nederland zijn ofzo. Maar motto daar is wel "beter goed gejat dan slecht gestolen"
Deze stond een paar weken geleden in een klein winkelcentrum in Breda. Dit *ahum* prachtexemplaarArjan schreef:Krijg nou wat! Die ben ik ook in Bunschoten tegengekomen

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Zo is dit Chinese merk al aangeklaagd door Chevrolet omdat ie teveel zou lijken op de Matiz

Hier was gisteren een programma van op TV. Ging over de chineze autoindustrie, en ze durfde met hard hoofd te zeggen dat dit niet op een Matiz leek

Hier was gisteren een programma van op TV. Ging over de chineze autoindustrie, en ze durfde met hard hoofd te zeggen dat dit niet op een Matiz leek

R56 Still fun but easier to live with
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik kwam vandaag een swiffer tegen in Amsterdam. eentje met een bodykit die verdacht veel op de aerokit leek!! In ieder geval de skirts waren identiek.
iDD.......... wil nu ook wel eens een kitje...
iDD.......... wil nu ook wel eens een kitje...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Op zich vind ik de Swift een mooi wagentje, je moet er alleen niet zo'n MINI kopie van maken. Gewoon Swift houden en dan zou ik er niet zo'n groot probleem mee hebben als m'n moeder die zou kopen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Peugeot begint ook al met strepen en gekleurde spiegeltjes op de 107 Sport XS, hier wat de uitrusting met quotes van autoblog 
- 14″ Lichtmetaal
- Toerenteller
- Dubbele uitlaatpijp (jaja)
- Lederen stuurwiel met rode stikels (ohhhh)
- Rode accenten in het interieur
- Stoere racestrepen (schijn je harder van te gaan….)
- Bumperspoiler (voor)

- 14″ Lichtmetaal
- Toerenteller
- Dubbele uitlaatpijp (jaja)
- Lederen stuurwiel met rode stikels (ohhhh)
- Rode accenten in het interieur
- Stoere racestrepen (schijn je harder van te gaan….)
- Bumperspoiler (voor)

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit laatste zag ik vanochtend ook op www.autoblog.nl en ik moet zeggen dat het wel schattig staat bij dit autootje. In ieder geval geen exacte kopie van onze trots 

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zag vandaag bij de Mac in Barneveld ook weer een volledig uitgebouwde Swift staan.
Kost dat nou zo'n pakketje?
iDD
Kost dat nou zo'n pakketje?
iDD
Onze sponsors