kwiebje schreef:Ja, zal zeker een hele ervaring geweest zijn![]()
Maja daar is zo'n Range rover toch ook voor, maar soms krijg je er ook wel eens een Hang Over van
Héééééél leuk!Ivo schreef:Haha, goed bezig! Wel erg leuk natuurlijk, met zo'n Range de blubber in.
godver nou je het zegtCooperS-indiblue schreef:Hij is grijs. Als-in Pure Silver grijs. Maar wit was ook zeker een optie geweest!nickson22 schreef:MOOIE actie![]()
ik dacht dat wij de enige waren met een chawton white range rover sport maar dat is nou dus bewezen van niet![]()
GEWOON de MOOISTE kleur voor die auto!!![]()
greetz
Arjan schreef:Jammer dat je er geen videobeelden van hebt
Ja een X5 is inderdaad nog dramatischer, daar heb ik hetzelfde pad ook wel eens meegedaan, maar toen kon ik nog achteruit eruit en was het niet zo nat daar midden in de zomer. En een Cayenne Turbo of S is ook niks. Die kwam nog geen 2 meter het heuveltje op, terwijl de Range Rover er zonder problemen naar boven rijd. Had vandaag gewoon een ongelukkig pad gekozen, helaas!florisvandam schreef:komt me erg bekend voor zo'n actie.
Ben eens met de x5 van mijn vader van de grote weg af geweest en stond ongeveer na 10 meter al vast in de blubber.
Heb toevallig twee maanden geleden op het test circuit van de ANWB in een nieuwe Defender gereden, daar had je het zeker mee gered door die plas.
Wat zei die boer eigenlijk die je eruit getrokken heeft?? ik ben toen bevrijd door een Patrol en die gasten hebben me een half uur laten kloten voordat ze me eruit trokken.
Maar heb ze daarna op de snelweg een poepie laten ruiken hihihhi.
Echt een waanzinnig wagentje in die kleur eej! Ik kan me voorstellen dat je dacht dat de onze wit was. Als je de foto's naast elkaar zet zijn echt exact hetzelfde. Alleen wij hebben de Stormer-wielen 20 inch eronder. We waren niet zo weg van de andere 20 inchers (die hebben jullie er dan weer onder zitten). Maar wel ook een TDV6 HSE zo te zien?!nickson22 schreef:
Dit is ie dan in het chawton white.. hij heeft nog geen 1000km op de teller dus hij is nog super schoon, achjah men pa mag blij met me zijn dat ik zo'n poets freak ben
![]()
greatz ennuh blijft mooi om te zien hoe mensen vast zitten
Onze sponsors