Waar rentenier jij op dan?Blont-007 schreef:O ja en ik rentenier.
Wat doe je voor de kost en wat is het verleden?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
(net een dakvlag, nieuwe telefoon, Ipodje, enzzzzzzzzzzzzz.... komt geen einde aan deze lijst
)

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
en niet te vergeten je Spyda-uren

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-sterBlont-007 schreef:Oké oké dan, ... ik werk 3 uur per dag,CooperS-lightningblue schreef:Sorry!
als telefoniste/receptioniste bij een groothandel in bouwbenodigdheden.

- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.Pretty Cooper schreef:Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-sterBlont-007 schreef:Oké oké dan, ... ik werk 3 uur per dag,CooperS-lightningblue schreef:Sorry!
als telefoniste/receptioniste bij een groothandel in bouwbenodigdheden.
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
MBO Sociale Arbeid gekozen en daarin gekozen voor de uitstroom Arbeidzaken/Personeelswerk (zag het niet zitten om bij een Sociale Dienst achter een loket plaats te nemen). Nog voordat ik klaar was kreeg in mijn eerste baan aan P&O-er aangeboden en daarin ingestapt. In de paar jaar nog actief geweest bij een ICT-bedrijfje wat in de opstartfase stond en heb daar personele adviezen gegeven. Inmiddels is het een groot dienstverlenend ICT-bedrijf geworden voor de McDonald's bedrijven in Nederland.
Daarna gestart als P&O-er in het bedrijf waar Yvon nog werkt. Daar was ik toen ineens snel weg haha. Nog 3 jaar HBO P&A gedaan maar 60 uur in de week en nog een privéleven was ff wat teveel van het goede.
Bij een nieuwe werkgever aan de slag gegaan als Human Resources Advisor bij een groot ICT-dienstverlener en daar een klus geklaard in 2 jaar. Inmiddels als assistent van de Human Resources Advisor aan de slag bij een automotivebedrijf voor 31,5uur in de week. Prima naar mijn zin daar!!
En binnenkort samen met Sid eigenaar van het grootste detacheringsbureau van midden-Nederland toch?

Daarna gestart als P&O-er in het bedrijf waar Yvon nog werkt. Daar was ik toen ineens snel weg haha. Nog 3 jaar HBO P&A gedaan maar 60 uur in de week en nog een privéleven was ff wat teveel van het goede.
Bij een nieuwe werkgever aan de slag gegaan als Human Resources Advisor bij een groot ICT-dienstverlener en daar een klus geklaard in 2 jaar. Inmiddels als assistent van de Human Resources Advisor aan de slag bij een automotivebedrijf voor 31,5uur in de week. Prima naar mijn zin daar!!
En binnenkort samen met Sid eigenaar van het grootste detacheringsbureau van midden-Nederland toch?
Laatst gewijzigd door Arjan op 11 mar 2007, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Moeder én MINI-moeder, in ieder geval voor mijBlont-007 schreef:Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.Pretty Cooper schreef:Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-sterBlont-007 schreef:
Oké oké dan, ... ik werk 3 uur per dag,als telefoniste/receptioniste bij een groothandel in bouwbenodigdheden.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Sjustum, en dat is de mooiste taak die je vervullen magBlont-007 schreef:
Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn life-story is nog niet zo lang
Ik ben van kleins af aan begonnen met werken in onze rozenkwekerij. Ik was 10 toen ik begon met geld verdienen en was toch wel het mannetje op de basisschool die vanalles kon kopen (van eigen geld) Andere kinderen kregen stereo, spelcomputer, discman en andere fratsen van hun ouders, of ze hadden het gewoon niet en ik kon vanales zelf kopen. Paar jaar later bij een aannemer gaan werken op de zaterdagen en doordeweeks vwo gedaan. Na het vwo ben ik naar Delft gegaan, Bouwkunde studeren. Helaas was deze studie niks voor mij en ben ik gestopt. Nu studeer ik Geneeskunde en deze studie bevalt me goed.
Ik ben van kleins af aan begonnen met werken in onze rozenkwekerij. Ik was 10 toen ik begon met geld verdienen en was toch wel het mannetje op de basisschool die vanalles kon kopen (van eigen geld) Andere kinderen kregen stereo, spelcomputer, discman en andere fratsen van hun ouders, of ze hadden het gewoon niet en ik kon vanales zelf kopen. Paar jaar later bij een aannemer gaan werken op de zaterdagen en doordeweeks vwo gedaan. Na het vwo ben ik naar Delft gegaan, Bouwkunde studeren. Helaas was deze studie niks voor mij en ben ik gestopt. Nu studeer ik Geneeskunde en deze studie bevalt me goed.
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Pffff doe ik dat allemaal, ik denk dat ik eens ander werk ga zoeken.CooperS-lightningblue schreef:Moeder én MINI-moeder, in ieder geval voor mijBlont-007 schreef:Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.Pretty Cooper schreef:
Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-steren niet te vergeten je Spyda-uren
- erik-de-perik
- Mod virus alert!

Bericht
MDis??Arjan schreef:..In de paar jaar nog actief geweest bij een ICT-bedrijfje wat in de opstartfase stond en heb daar personele adviezen gegeven. Inmiddels is het een groot dienstverlenend ICT-bedrijf geworden voor de McDonald's bedrijven in Nederland....
Onze sponsors