Hi Benno,
De vorige keer kon ik niet...maar ik ben zeker geinteresseerd. Te meer omdat ikzelf bij een verfleverancier werk en dus soms ook te maken krijg met restauratie-vraagstukken. Ik denk dat een aantal collega's van mij ook geinteresseerd zijn...kunnen en mogen zij ook mee?
Laat waar weten wanneer je weer een rondleiding geeft!
Rondleiding restauratie project Leiden 5 mei
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er staat geen datum op de planning nog. Zeker voor leveranciers aan de schildersindustrie is restauratie nogal eens een heikel punt. In het kader van ARBO kan en mag je meestal geen oplosmiddelhoudende verven gebruiken, maar voor de restauratie wordt nog wel eens een ontheffing verleend voor het gebruik van oplosmiddelhoudende verven (zo ook op dit projekt). Jullie zijn natuurlijk welkom. Een datum kan zo geprikt worden.
Meer gegadigden?
Meer gegadigden?
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
Welk merk gebruik je eigenlijk?
Klopt, dat heeft ook weer te maken met het verleden van het gebouw. Vroeger werd namelijk alles met oplosmiddelhoudende verf gedaan, dus kun je dat nu niet effe veranderen. En authenthieke kleuren komen in watergedragen niet zo mooi uit, vind ik.mini7benno schreef:Zeker voor leveranciers aan de schildersindustrie is restauratie nogal eens een heikel punt. In het kader van ARBO kan en mag je meestal geen oplosmiddelhoudende verven gebruiken, maar voor de restauratie wordt nog wel eens een ontheffing verleend voor het gebruik van oplosmiddelhoudende verven (zo ook op dit projekt).
Welk merk gebruik je eigenlijk?
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
deze keer zou ik graag van de partij willen zijn, ik hoor de exacte datum nog wel van je.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat je een ander gebouw in gedachte hebt, We zijn nog even niet klaar daar.maus105 schreef:he benno bij welk bedrijf werk jij dan?
die gebouwen zijn allemaal echt mooi geworden daar helemaal in oude stijl terug
is het meerburg?
Onze sponsors