Sterker nog, het is een stuk langzamer! Daarintegen wel een stuk melodieuzer. Je hoort ook de klassiekers weer voorbij komen. Laatst weer een cover van first rebirth!
iDD
Cursus Jumpen voor beginners
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee ik vind dit TE snel
Ben fan van house, maar dan van de rustigere house(funky, latin)
Maar ik weet heus wel wat snel is, ben in het verleden ook wel eens in een gabberkeet geweest
grand_cru schreef:Vind je dit snel? Moet je dringend eens een gabberkeet in (hakkeuuuuh sLonsdale jochies). Dat jumpen is heus niet sneller dan een oldschool houseplaat hoorMenno schreef:Vind het ook wel grappig, je ziet ook al kleintjes van 8 of 9 jaar de hele dag jumpen, en op verschillende manieren.. Worden ze tenmisnste niet zo vet van![]()
De muziek, tja ik hou van house maar dit is me toch te snel
Nee ik vind dit TE snel

Maar ik weet heus wel wat snel is, ben in het verleden ook wel eens in een gabberkeet geweest

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik vind dit ook geen gezicht, krijg er geheid
mee op de dansvloer als ik het uit probeer, schop ik iemand per ongeluk zo voor z'n kl...te!!!
Ben ook meer van de hakperiode, was toen waarschijnlijk ook geen gezicht!!

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD...... maar who cares!
Nog steeds niet hoor Floris!florisvandam schreef:ik vind dit ook geen gezicht, krijg er geheidmee op de dansvloer als ik het uit probeer, schop ik iemand per ongeluk zo voor z'n kl...te!!!
iDD...... maar who cares!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik bedacht me zelf dat dit gewoon weer een moderne volksdans is. Was hakkuh ook. Heel volk wat zo danst.
iDD[/u]
iDD[/u]
- Nquire
- 4 op een rij!
Bericht
Ik kan het ook wel waarderen, ik ga t ns een keer oefenen voor de grap.
Ik heb net als Idarkdesign geloof ik aanleg voor dit soort dingen.. Vroeger kon ik als skater gabberen als een malle, ik gabberde de meeste gabbers er wel uit
:D:D En ook nog een gabberwedstrijd gewonnen
de goede oude tijd
ik vind alleen die dubbele sprong met 2 voeten zo achterlijk er uit zien, stampvoet en zn vriendjes..
Ik heb net als Idarkdesign geloof ik aanleg voor dit soort dingen.. Vroeger kon ik als skater gabberen als een malle, ik gabberde de meeste gabbers er wel uit

de goede oude tijd

ik vind alleen die dubbele sprong met 2 voeten zo achterlijk er uit zien, stampvoet en zn vriendjes..
Onze sponsors