Balen zeg. Héél af en toe rij ik wel eens eventjes 50km/h te hard, maar nooit te lang door dit soort geintjes.
Vandaag was het ook voor mij wat balen, iemand heeft mij linkerband lek gestoken. Iemand die niet kon hebben dat ik hem rechts inhaalde op een dubbele baan waar hij met 60 voortsukkelde waar je 80 mocht. Ik kreeg de middelvinger en daarna sloeg hij ook linksaf richting mijn werk. Hij begon als een gek achter me aan te rijden maar ik was hem zo kwijt. Kennelijk werkt hij ook op de grote locatie waar ik werk. Nu heb ik er een te grote band op liggen, vrijdag komt de juiste band.
Voorlopig geen mini rijden...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Herbie
- Nieuwsgierig
Bericht
@ Berthil: http://www.autobandenmarkt.nl ken je zeker wel? Scheelt een hoop geld voor de bandjes.
Trouwens, wat een looser die collega(?) van je. Gelukkig heeft ie geen kras op je lak gemaakt o.i.d.
Succes ermee.

Trouwens, wat een looser die collega(?) van je. Gelukkig heeft ie geen kras op je lak gemaakt o.i.d.
Succes ermee.

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
@Badkarma: Sterkte kerel. Echt klote dit. Dit is ook mijn grootste nachtmerrie. Ik hoop echt dat het allemaal goed uitpakt voor je.
@Berthil: Ongelooflijk wat een zielige automobilisten bestaan er toch..
En heiligschennis om jouw mooie racemonster zo te mishandelen!
@Berthil: Ongelooflijk wat een zielige automobilisten bestaan er toch..
En heiligschennis om jouw mooie racemonster zo te mishandelen!

"We've got a thing that's called...MINI love"
- dinky-toy
- 4 op een rij!
Bericht
check anders ff www.flitsservice.nl hier vind je een volledige site van videoauto's in nederland en buitenland. misschien nuttig om herhaling te voorkomen. 

- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
FF nog ter update:
Vandaag toch al naar het OM gebeld of ze meer wisten. Officier had nog niet mijn zaak behandeld maar ze vertelden mij wel dat ze maar een jaar terug kijken. Hier is dus geen andere overtreding geweest. Helaas kan ik mijn rijbewijs waarschijnlijk woensdag pas ophalen
. Hopelijk loopt het toch dan maar met een forse boete af.
Ik houd jullie op de hoogte..
Vandaag toch al naar het OM gebeld of ze meer wisten. Officier had nog niet mijn zaak behandeld maar ze vertelden mij wel dat ze maar een jaar terug kijken. Hier is dus geen andere overtreding geweest. Helaas kan ik mijn rijbewijs waarschijnlijk woensdag pas ophalen

Ik houd jullie op de hoogte..
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- jschip
- Nieuwsgierig
Bericht
Behoorlijk zuur zo'n struikrover onderweg
. Ik dacht dat het zonder recidive doorgaans bij een voorwaardelijke ontzegging van 2 mnd. en een boete blijft, maar ook daarover staat op flitsservice.nl meer. Veel lotgenoten daar... De rechter kijkt overigens tot 5 jaar terug, de ovj voor recidive 1 jr.
Dikke Van Dale:
struik·ro·ver (de ~ (m.)) = rover die reizigers op de weg overvalt
link

Dikke Van Dale:
struik·ro·ver (de ~ (m.)) = rover die reizigers op de weg overvalt
link
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors