Getuned: Fiat 500
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Natuurlijk is het geen MINI. Maar het is wel een f**k leuk retro-bakkie.BRG schreef:Mensen, mensen, we verliezen toch niet het hoofd hier. Oké ze zijn best leuk, maar natuurlijk geen MINI.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wel... Ik zag hier vandaag op onze voortuin een getunde fiat 500.. Heb de eigenaar niet gezien anders had ik hem even aangesproken...
Hier de foto's...
wat mij betreft: No comments! haha

Hier de foto's...

wat mij betreft: No comments! haha

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Waarom er geen sticker gaan opplakken: I wish I had a MINI???
of je dikke mini ernaast zetten

of je dikke mini ernaast zetten

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind ze ook wel leuk maar inderdaad echt vrouwenauto's. In dezelfde categorie als de Ka dus maar wel wat stoerder.
Misschien in het pikzwart met rode schorpioennetjes maar dan nog, meer wat voor een stoere meid. Maar als ze me langs zien rijden in de zwarte Cabrio zullen ze ook wel zeggen dat ik de auto van de vrouw bij me heb
Misschien in het pikzwart met rode schorpioennetjes maar dan nog, meer wat voor een stoere meid. Maar als ze me langs zien rijden in de zwarte Cabrio zullen ze ook wel zeggen dat ik de auto van de vrouw bij me heb

Onze sponsors