318d of Opel
Maar weet natuurlijk niet wat de eisen zijn van je vrouw. Wil ze sportief of comfortabel? Wil ze Full Options of is ze met een "executive" pakket al tevreden enz enz enz
Lease dillema van m'n vrouw
- horn
- Be Mini
Bericht
stond voor dezelfde keuze. heb uiteindelijk gekozen voor de ford smax 2.5 turbo. had voor de mini een 320d touring executive volgehangen. was een heerlijke auto. s-max meer ruimte en rijdt top. zou mijn voorkeur hebben. uit je lijstje zou ik de 320d kiezen
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
opel vectra gts (mischien de Opc stationcar
)!
Dijk van een auto
, maak een proefrit en je bent verkocht.
Ik heb zelf ook een keer in een vectra gts 2.2 ltr. gereden, super comfortabele wagen en het ziet er ook allemaal super afgewerkt uit.
doen die opel maar dan een opc station!!!

Dijk van een auto

Ik heb zelf ook een keer in een vectra gts 2.2 ltr. gereden, super comfortabele wagen en het ziet er ook allemaal super afgewerkt uit.
doen die opel maar dan een opc station!!!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een 159... Tja, Frank... what about een Alfa?
Beter lezen, Stanleyh:stanleyh schreef:Maarre heeft ze zo'n groooooote wagen nodig? Is een 120d geen optie? Of al aan de ALFA 159 jtd gedacht?
frankie schreef:Alle sedannen zijn afgevallen i.v.m. minder prettig laden van grote dozen (die ze vaak mee heeft).

Een 159... Tja, Frank... what about een Alfa?

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik zou ook zeker voor de BMW touring gaan, zou mij niet uitmaken om 122 pk te hebben.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors