Ik heb meer met het deel zo rond 13:30 in de laatste video.... maar ieder zijn persoonlijke voorkeuren natuurlijk hahahaha
MR
Des rally video topic
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier lijstje van auto's die ik in de verschillende rallies gereden heb:
Carbon Black 2006 - BMW 645ci
Top Run 2007 - Mercedes S55 AMG / BMW M3 CSL
Race2Raise 2007 - Mini
Cannonball Run 2007 - Corvette C6 Convertible
Torpedo Run - Mini
Het heeft me alles bij mekaar een sloot met geld gekost maar ik vind het nog steeds ieder dubbeltje waard. Het was een uniek jaar en het zal me de rest van me leven bij blijven. Daarnaast heb ik via de rallies een hoop nieuwe klanten leren kennen en dat is natuurlijk ook wat waard. Dit jaar zie ik mezelf niet nog een keer zo'n rits evenementen doen maar je weet het nooit!
Volgende week rij ik de Sports Car Spring Rally in de omgeving van Maastricht. 350 km bolletje-pijltje
Wel een hele mooie lijst van 185 deelnemende auto's, dus mochten er mensen in de buurt van Maastricht wonen zou ik zeker even komen kijken:
http://www.sportcarspringrally.nl/deelnemers_2008.htm
Altijd al een passie voor snelle auto's gehad en via via met wat Gumball deelnemers in contact gekomen. Voor hun toen wat foto's en filmpjes van de Gumball online gezet en daar is GTspirit uit voortgekomen. Na een aantal keer als toeschouwer of fotograaf / verslaggever naar een aantal rallies te zijn gegaan, heb ik me vorig jaar met Hece van Tangospeed aangemeld voor de Top Run, dat was de eerste rally die ik ging doen, en ik had mezelf voor genomen ook me enige in 2007. Alleen het bleek toch lichtelijk verslavend te zijn en daarna heb ik er nog 4 gereden, waaronder de Cannonball Run van Miami naar Los Angeles.quattro gmbh schreef:En hoe zit jij in dit wereldje?
Je rijd af en toe mee met vrienden of zelf ook?
Of via je site moet je materiaal hebben?
Ik zag je al eerder posten in topics met dit soort tripjes, gaaf man
Ben druk bezig met kijken
Hier lijstje van auto's die ik in de verschillende rallies gereden heb:
Carbon Black 2006 - BMW 645ci
Top Run 2007 - Mercedes S55 AMG / BMW M3 CSL
Race2Raise 2007 - Mini
Cannonball Run 2007 - Corvette C6 Convertible
Torpedo Run - Mini
Het heeft me alles bij mekaar een sloot met geld gekost maar ik vind het nog steeds ieder dubbeltje waard. Het was een uniek jaar en het zal me de rest van me leven bij blijven. Daarnaast heb ik via de rallies een hoop nieuwe klanten leren kennen en dat is natuurlijk ook wat waard. Dit jaar zie ik mezelf niet nog een keer zo'n rits evenementen doen maar je weet het nooit!
Volgende week rij ik de Sports Car Spring Rally in de omgeving van Maastricht. 350 km bolletje-pijltje

http://www.sportcarspringrally.nl/deelnemers_2008.htm
Laatst gewijzigd door Des op 01 apr 2008, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Had net m'n vorige post ge-edit en ook wat info over de rally van komend weekend gepost!
De rally zelf begint zaterdagochtend en gaat richting Ardennen / Eifel. Helaas zit het deelnemersveld al vol maar zou leuk zijn als jullie komen kijken! Is het niet voor de Mini's dan is het wel voor de Bugatti's McLaren, Ferrari's, Porsche's en andere leuke wagentjes!
Nogmaals de site: www.sportcarspringrally.nl
De rally zelf begint zaterdagochtend en gaat richting Ardennen / Eifel. Helaas zit het deelnemersveld al vol maar zou leuk zijn als jullie komen kijken! Is het niet voor de Mini's dan is het wel voor de Bugatti's McLaren, Ferrari's, Porsche's en andere leuke wagentjes!
Nogmaals de site: www.sportcarspringrally.nl
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wasn't me 
Ik heb trouwens dit weekend nog een plek vrij voor die Sports Car Spring Rally, mocht er iemand interesse hebben. Dacht dat het 450 euro inschrijfgeld was voor 2 personen incl 2 nachten hotel en ontbijt en diner.

Ik heb trouwens dit weekend nog een plek vrij voor die Sports Car Spring Rally, mocht er iemand interesse hebben. Dacht dat het 450 euro inschrijfgeld was voor 2 personen incl 2 nachten hotel en ontbijt en diner.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors