OOK aso buren!?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 20:39

Bij ons is het alleen ellende als de verloskundige spreekuur heeft. Bezoekers zetten dan de auto's aan de overkant van onze oprit. En onze oprit opdraaien is al lastig. Maar er af komen is lastiger. We hebben wel Pdc op de volvo maar dat heb je dan ook echt wel nodig.....

Soms is het best irritant ja.

Gelukkig kan ik straks bij me nieuwe huis op het gras er tegenover parkeren als het echt moet :D
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 21:15

Nope, nergens last van! Wonen lekker achteraf :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer

08 mei 2008, 21:31

als je niet weg hoeft heb je niets te zeiken. Als je wel weg moet, dan ga je zeiken.

Ik heb hier iedere zomer wel een stuk of 10x politie aan de deur omdat we 's avonds laat en 's nachts teveel lawaai maken. Die buren van mij kunnen me dr een partij klagen!

iDD....... zwoele nachten doorzuipen voor de deur op de stoep!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 21:40

Sommige mensen kunnen echt niks velen van andere, das gewoon de pest tegenwoordig. :)
coendek
Stoepsleutelaar

08 mei 2008, 21:57

kan het prima hebben maar je bent toch niet goed wijs als de je auto bij iemand RECHT voor zijn eigen oprijpad zet!!!? das toch gewoon aso!

hij staat er nu nog... stel dat ik vanacht plots naar mijn zus moet ofzo.. omdat het niet goed gaat.. dan moet ik eerst hem wakker bellen :s

ik kan me er echt aan storen!!!
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 22:00

iDarkDesign schreef:als je niet weg hoeft heb je niets te zeiken. Als je wel weg moet, dan ga je zeiken.

Ik heb hier iedere zomer wel een stuk of 10x politie aan de deur omdat we 's avonds laat en 's nachts teveel lawaai maken. Die buren van mij kunnen me dr een partij klagen!

Zeker van die halve kakkers die midden in de stad gaan wonen en dan gaan zeiken dat het niet doodstil is na 10 uur... :s
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 22:02

henkietenk schreef:Nope, nergens last van! Wonen lekker achteraf :mrgreen:
Inderdaad kunnen 'm neerzetten waar we willen en altijd met de neus de weg op. Nee, we wonen niet op een boerderij! :mrgreen:

Bij mijn kamer in Tilburg is het wel erg. Vaak moeite doen om een plekje te vinden: ze hebben volgens mij meer vergunningen weggegeven dan ze plaatsen hebben en ook zijn er hier in Tilburg veel invaliden (ahum) :evil:
Soms zet het kroegvolk hun auto's als blokkades voor de deur.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 22:06

Des schreef:
iDarkDesign schreef:als je niet weg hoeft heb je niets te zeiken. Als je wel weg moet, dan ga je zeiken.

Zeker van die halve kakkers die midden in de stad gaan wonen en dan gaan zeiken dat het niet doodstil is na 10 uur... :s
Dat zijn de ergste! Doet me denken aan Jan Diederick met Kansloos.

@iDD: nodig je buren een keer uit om een pintje mee te pakken, met name de man des huizes. :lol:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

08 mei 2008, 23:16

Kerel gewoon met een klauwhamer op de wagen van je buurman :evil: :lol: ik heb daar allemaal geen last van ik heb gezag in de straat 8) :p

Greetz BigD
iDarkDesign
Transformer

09 mei 2008, 00:03

Mini Poeper schreef:
@iDD: nodig je buren een keer uit om een pintje mee te pakken, met name de man des huizes. :lol:
Er wonen rondom ons alleen maar ouwe wijven en gasten van 40+. Die zitten echt niet te wachten om om 3 uur 's nachts nog ff wat bier te komen knallen met 5 gasten van in de 20 en een meisje van bijna 20. Laat ze maar lekker de five-o bellen. Breken wij nog een kratje aan.

iDD
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 mei 2008, 09:19

Ik zou eerst gewoon vriendelijk vragen of ze daar niet meer willen parkeren omdat je anders niet weg kan. Geven ze hier geen gehoor aan dan zou ik vanaf dan gewoon 4x per dag aanbellen of ze hun auto ff weg willen halen omdat je met je auto weg wilt en er niet door kan. Moet je kijken hoe snel ze dat zat worden en hem daar niet meer parkeren.

Bij ons in de straat ook een tijd gezeur geweest over wie waar parkeert (lees: wie voor z'n eigen deur mag parkeren en wie niet) als gevolg van te weinig parkeerplaatsen. 3 plaatsen voor de deur voor een rijtje van 4 huizen. Alle buren eisten de plek voor hun deur op, echter omdat 3 parkeerplaatsen voor 4 huizen niet helemaal duidelijk maakt welke plek bij welk huis hoort werd dit een dagelijkse strijd die ik maar heb opgegeven. Ik ben zowieso elke dag het laatste thuis uit m'n werk dus moet toch meestal kijken waar er nog een parkeerplaats te vinden is. Alleen in het weekend heb ik ruimte genoeg, want dan moeten ze allemaal ook nog werken en kan ik lekker m'n MINI voor de deur gaan wassen/poetsen.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
coendek
Stoepsleutelaar

09 mei 2008, 09:23

kijk.. het is wel op te lossen maar het is gewoon aso en niet nadenkend om je auto zo bij iemand RECHT voor zijn oprit te zetten :s

en dan niet 1 keer... maar hijs nu naar zijn werk.. en heeft de hele nacht zijn auto voor mijn deur gehad...

opgelost iig maar wilde het ff kwijt! :wink:
iDarkDesign
Transformer

09 mei 2008, 10:36

gewijfstraal!

kom gezellig in Amsterdam wonen, heb je EN geen oprit EN je kan je auto nooit voor de deur parkeren. Dus hoef je je daar ook geen zorgen of ruzie over te maken.

iDD
coendek
Stoepsleutelaar

09 mei 2008, 23:15

ik heb dus WEL een oprit.. en het is dus ASO om ervoor te staan... :roll: :roll:
Marcel Always Open
Cabrio-King

09 mei 2008, 23:21

Uit ervaring kan ik je zeggen dat wanneer je per ongeluk zo parkeert voor het hek van een ambassade (uitgang niet opgemerkt), dat je auto binnen de kortste keren achter het Centraal Station op te halen is na betaling van €€€€€€€.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Kletshoek”