Soms is het best irritant ja.
Gelukkig kan ik straks bij me nieuwe huis op het gras er tegenover parkeren als het echt moet

Zeker van die halve kakkers die midden in de stad gaan wonen en dan gaan zeiken dat het niet doodstil is na 10 uur...iDarkDesign schreef:als je niet weg hoeft heb je niets te zeiken. Als je wel weg moet, dan ga je zeiken.
Ik heb hier iedere zomer wel een stuk of 10x politie aan de deur omdat we 's avonds laat en 's nachts teveel lawaai maken. Die buren van mij kunnen me dr een partij klagen!
iDD....... zwoele nachten doorzuipen voor de deur op de stoep!
Inderdaad kunnen 'm neerzetten waar we willen en altijd met de neus de weg op. Nee, we wonen niet op een boerderij!henkietenk schreef:Nope, nergens last van! Wonen lekker achteraf
Dat zijn de ergste! Doet me denken aan Jan Diederick met Kansloos.Des schreef:Zeker van die halve kakkers die midden in de stad gaan wonen en dan gaan zeiken dat het niet doodstil is na 10 uur...iDarkDesign schreef:als je niet weg hoeft heb je niets te zeiken. Als je wel weg moet, dan ga je zeiken.
Ik heb hier iedere zomer wel een stuk of 10x politie aan de deur omdat we 's avonds laat en 's nachts teveel lawaai maken. Die buren van mij kunnen me dr een partij klagen!
iDD....... zwoele nachten doorzuipen voor de deur op de stoep!
Er wonen rondom ons alleen maar ouwe wijven en gasten van 40+. Die zitten echt niet te wachten om om 3 uur 's nachts nog ff wat bier te komen knallen met 5 gasten van in de 20 en een meisje van bijna 20. Laat ze maar lekker de five-o bellen. Breken wij nog een kratje aan.Mini Poeper schreef:
@iDD: nodig je buren een keer uit om een pintje mee te pakken, met name de man des huizes.
Onze sponsors