Lasergun vraagje ????????

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2008, 08:50

Nee, maar hij moet je daarna wel confronteren met het feit dat je gedaan hebt..... toch of word ik nu gek?

MR
Marcel Always Open
Cabrio-King

10 mei 2008, 08:51

Nee hoor, gewoon de confrontatie thuissturen vanuit Leeuwarden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2008, 08:52

Rare zaak is dat dan..... Hoe verhoud zich dat dan met het verhaal dat Tysie opschrijft en op FS staat?

MR
maus105
Bonkey

10 mei 2008, 09:37

nou zover ik weet kunnen ze je gewoon van voren laseren hoor!!gebeurd ook vaak bij gordel controle enzo.dus ik zeg binnen 6 weken een cjib brief op de mat blontie :lol:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 mei 2008, 09:47

Een maat van mij is onderlaatst met 211 gelaserd en is niet aangehouden, maar de boete komt wel gewoon thuis hoor,
Dus zal voor je duimen Ida, dat ze niks naar je toesturen.
En waarom rij je dan ook zo hard jongedame, koop anders gewoon een cabrio, dan geniet je meer van het uitzicht :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
maus105
Bonkey

10 mei 2008, 10:05

:lol: precies.misschien anders hier in de randstad :lol:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2008, 10:12

Ben benieuwd als je bezwaar aantekent wat er dan gebeurt.... altijd doen ;) En vooral WOB doen, want ze komen om in het werk en als je niks krijgt binnen vier weken mag je alles verscheuren.... dan is de boete ongeldig namelijk ;)

MR
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 mei 2008, 10:15

Ik had laatst zo'n zelfde geval op de A12. In het 100km gebied kachelde ik er langs met +/- 130. Ik heb tot dusver niets ontvangen, maar... Overigens denk ik dat je tegen dit soort boetes, altijd beroep moet aantekenen. Als zij geen bewijsmateriaal hebben behalve de notitie van de diender, staan zij toch ook niet sterk? Zo'n agent kan toch ook een verkeerde cijfer of letter noteren.
We moeten maar afwachten en duim ook voor jou Ida :wink:
Ossie
The Calendar Guy

10 mei 2008, 10:17

MR schreef:Ben benieuwd als je bezwaar aantekent wat er dan gebeurt.... altijd doen ;) En vooral WOB doen, want ze komen om in het werk en als je niks krijgt binnen vier weken mag je alles verscheuren.... dan is de boete ongeldig namelijk ;)

MR
Kijk, toch een klein voordeel van de bureaucratie in het ambtenaar stelsel. 8)
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2008, 10:18

Exact.... altijd bezwaar aantekenen.... Laat zij maar met het WOB bewijzen dat ze goed zitten, doen ze dat dan kan je daarna nog bezwaar aantekenen.... Je hebt ook burgerrechten, dan moet je er ook gebruik van maken..... Iets dat veel mensen soms vergeten lijkt het wel.....

Lees dit maar eens: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3950 ... ren__.html

Ff tip van een FS gebruiker:

"Als ik s'nachts moet rijden, dan maak ik van mijn G een C door middel van een gele plakband!! Zo heb ik veel flitsboetes vermeden, raad ik iedereen aan!! Bovendien als je een kleine 1 of 2 hebt ( Als je nieuw kenteken heb gehaald) op je kenteken, ken je het best die afplakken met geel plakband, dat merk geen ene hond!!"

Of maak van een zes een acht of van een 3 een 8 of van een 9 een 8 of vice versa hahahah wat een idioot zeg :P:P Als je dan aangehouden wordt ben je echt de kanarie.... Of voor mensen met een 1 of 2tje op hun nummerbord... Het moet niet gekker worden....
MR
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2008, 11:57

Zou leuk zijn, wij hadden vroeger een Passat. Hier in de stad reden er meer en ze hadden een opvolgend kenteken.
Moet ik gewoon het cijfertje veranderen, en alles klopt.
Allebei een passat, zelfde omgeving :mrgreen:

Helaas is dat met de Mini niet het geval
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

10 mei 2008, 13:14

Met hun ambsteed kunnen ze je gewoon naaien ja. Maar als je geluk hebt hoor je er niets meer van. Ik heb eens precies hetzelfde meegemaakt, heb toen echter meteen rechtsomkeer gemaakt en ben verhaal gaan halen bij de agente (was op 31 december nota bene)

De agente vertelde me dat alleen van de extremere gevallen de kentekens werden doorgegeven aan een motoragent die verderop klaarstond om die dan aan te houden. Deze motoragent laat je ook niet zien op de lasergun hoe hard je hebt gereden dus!

Kreeg nog een pluim van de agente over mijn auto en een boetevrij nieuwjaar toegewenst. Is echter niet gelukt, ben gister geflitst met (jawel!!) 75@50 :cry: Op veel 50 wegen kan je in de MINI gewoon 75 rijden :mrgreen:
blackmamba
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 mei 2008, 09:13

Ik zeg altijd maar:"Take it as a man!" Pakkans is zo klein in Nederland, ik rijd bijna altijd te hard, die ene keer dat ik een bon krijg betaal ik 'm gewoon. Al dat gezeur over bonnen is zoveel negatieve energie. :D En dat voor die paar Eurootjes.

Om terug te komen op de vraag, ik weet toevallig dat de politie vaak lasert op excessen qua snelheid. Dus bijvoorbeeld alleen boven de 80 km p/u. Mogelijk was dit het geval.
Laatst gewijzigd door blackmamba op 12 mei 2008, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2008, 12:08

Sportief rijden = sportief betalen, ook al is het soms wel eens zuur ;)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2008, 14:14

Das niet altijd zo.
Ik rijd vaak wel ff lekker door, maar moet toegeven dat ik flitsers en auto's vaak op tijd zie. Altijd even netjes groeten/zwaaien dat ik ze gezien heb :mrgreen: Ik heb dan ook nog geen bekeuring gehad :roll: :oops: :oops: (even afkloppen). Iedereen hier thuis snapt er niks van...maar ik vind het wel goed zo :mrgreen: :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”