NL elftal
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Next: Zweden of Spanje...wie hebben jullie liever? Vind Zweden een nogal stugge ploeg, lastig voor het NL elftal om daar goed tegen te spelen denk ik. Spel van Spanje ligt ons denk ik beter, maar aan de andere kant, in deze vorm en met dit vertrouwen maakt de tegenstander helemaal niks uit
Nah, vond NL na de 1-0 ook aardig heersen hoor. Laatste kwartier van de eerste helft en misschien eerste 20 min van de tweede helft was het ff lastig. En ja dan heb je net een beetje mazzel dat de goals op de goeie momenten vallen. Maar al met al niet eens onverdiend gewonnen (hoewel 4-1 eerlijkheidshalve wel een beetje geflateerd was).florisvandam schreef:WIJ GAAN NAAR WENEN TOE![]()
Wat een uitslag zeg, onverdiend als we naar de 1e helft kijken maar de laatste 20 minuten was het NL elftal gewoon heer en meester op het veld.
gr.
floris
Next: Zweden of Spanje...wie hebben jullie liever? Vind Zweden een nogal stugge ploeg, lastig voor het NL elftal om daar goed tegen te spelen denk ik. Spel van Spanje ligt ons denk ik beter, maar aan de andere kant, in deze vorm en met dit vertrouwen maakt de tegenstander helemaal niks uit

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik hoop dat ze tegen Zweden moeten want die draaien toch alleen maar op die tovenaar, een goede trap op z'n enkel en dan hebben we Zweden ook in de poket
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
Die ouwe Ajaxies had ook geen moeite om zijn ploeggenoten onderuit te schoppen, dus heb geen echt geen meelij met hemSepp schreef:Foei Floris!!florisvandam schreef: een goede trap op z'n enkel en dan hebben we Zweden ook in de poket![]()

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: