Hiermee weet ik wanneer er een MINI te zien is. Mijn hoofd draai automatisch mee als ik bijvoorbeeld in de stad loop en achter me komt een MINI de hoek om. Dus ik was al ver van te voren gewaarschuwd voor het feit dat er een MINI in de film zat.

Wauw, dan ben je net Spiderman!!! Die heeft zijn Spider-sens, kan ie vijanden mee ontdekken!CooperS-indiblue schreef:Ik heb een extra zintuig, genaamd het MINI-zintuig.
Hiermee weet ik wanneer er een MINI te zien is. Mijn hoofd draai automatisch mee als ik bijvoorbeeld in de stad loop en achter me komt een MINI de hoek om. Dus ik was al ver van te voren gewaarschuwd voor het feit dat er een MINI in de film zat.
Ja hoor. Craig, een crea van NAM... (zie mijn banner). Compleet tot op de chromen JC autographs op de deuren, het korte antennetje en de darksilver S-spokes...Inimini schreef:eh...(is er nog iemand creatief bezig?)
Kan heel simpel met een tekening op een projector oid.Blont-007 schreef:Hoe ga je dat op de muur zetten, of is het een soort van behang?
En waar heb je het laten maken, vind het wel super zeg.![]()
![]()
Vraag vraag vraag
Onze sponsors