vandaag gt5 gereserveerd, echt belachelijk die prijs voor de signature edition 179 euro's zit er wel een schaalmodel bij heb dus maar de limited edition gekozen, waar codes bij geleverd worden omdat toch alle auto's te kunnen bespelen ze verwachten trouwens 5 november en gezien ze nieuwe spellen op woensdag al krijgen 3 november owjeah
heb op m'n PSP bij GT4 alle auto's "vrijgespeelt" via een crack
je kunt je "garage" van GT4 overzetten op je PS3.
Zo kun je dus gelijk in "cariere" in GT5 met een knappe auto beginnen.
JAja ik weet het,it's cheating,but who cares
Ik heb formule 1 2010 besteld. Die komt over een maandje binnen. Ben een fanatiek racer en kan echt niet wachten om dit spel te spelen. Er zit nu eindelijk een carriere mode bij waarbij je ook pers te woord moet staan. Je uitspraken in de pers hebben gevolgen voor het rijgedrag van andere coureurs. Als jij bijvoorbeeld zegt niet bang te zijn voor Schumacher, zal hij op zijn beurt jou proberen om de oren te rijden. Echt fun dus!
F1 2010 is gaaf ja, m'n neef heeft er aan meegewerkt. Heb al heeeel lang geleden wat sneaky shots en filmpjes mogen zien, zag er errug lekker uit. Ook details zoals de banden bij nat weer en dergelijke. Ik weet bijv. dat schumacher eens 15 min aanwezig is geweest bij een presentatie en dat dat een hele hoop geld kost (denk aan een gemiddeld koophuisje) kost om de beste man "even" in te huren!
OT: Heb zelf PS3 waar ik alleen Fifa op speel tegen vrienden en GTA & Red dead redemption. Op de PC speel ik zo nu en dan Civilization 4 (erg verslavend en een aanrader voor wie van strategy houdt) en voorheen CoD. vroegah was ik best wel gamer, deed het een tijdje zowat dagelijks toen ik nog de tijd er voor had
Mijn zoon is sinds zijn 5 jaar (nu is hij 12) een echte gamer geworden.
Het begon dus met eenvoudige games op de pc , dan een Nintendo Ds eerste generatie , vervolgens een PS2, dan een Wii, een PSP, Nintendo DS laten vallen op straat (beeldscherm kapot) dus DSI gekocht , PS 3 en als laatste een DSI XL (kan je overal mee surfen op NewMINIclub site) want met 3 op 1 DSI tergelijkertijd spelen gaat niet.
Dus een XBOX heeft hij niet.
Hij heeft de games van Starwars, meerdere Mario games, Wii Sports enz.,
Uncharted 1 en 2, Red Dead Redemption (zeer leuk) , GTA's , Need for Speed,...
PSP met een aantal spelletjes voor de vakantie en daarnaast kan ik er films/series op kijken. Verder alleen games op de PC.
Owja mijn oude Playstation One staat bij mijn vriendin thuis, om het daar "leuker" te maken